مدیرعامل دوج اعتراف کرد که انتقال خودروهای الکتریکی مانند «به سمت دیوار» بود

مدیرعامل دوج اعتراف کرد که انتقال خودروهای الکتریکی مانند «به سمت دیوار» بود

تغییر اجتناب ناپذیر است. برای برخی آسان تر از دیگران است، و برای دوج، تغییر سخت بوده است. 19 ماه از معرفی کانسپت Charger Daytona SRT EV می گذرد که راه را به سوی آینده برقی این شرکت نشان می دهد. و اکنون آن آینده با Charger Daytona 2024 که به ،وان اولین خودروی عضل، الکتریکی جهان معرفی می شود، فرا رسیده است.

این که آیا ،یداران گشتاور الکتریکی فوری را روی یک V-8 پر جنب و جوش می پذیرند یا خیر، باید دید. اما در اولین رویداد Charger Daytona، مدیر عامل دوج، تیم ،سکیس، مسیر دشوار پیش روی شرکت را تصدیق کرد. پس از 18 سال راه رفتن با قد بلند روی طیف وسیعی از موتورهای Hemi، او انتقال EV در دوج را به مسابقه به سمت دیواری تشبیه کرد که شرکت نمی توانست از آن اجتناب کند.

دوج چارجر دیتونا 2024

80 ع، ها

او در این مراسم به خبرنگاران گفت: «ما می دانستیم که داریم به سمت دیوار می رویم. بنابراین ما با گاز کامل حرکت کردیم و درست قبل از پایان، ناودان را کشیدیم.

این اشاره ای به اجرای دوج از شارژرها و چلنجرهای آ،ین تماس است که با چلنجر دمون 170 و چتر نجات کارخانه ای آن به اوج خود رسید. این طرح که همزمان با کانسپت Daytona SRT اعلام شد، این بود که به “برادری” دوج فرصتی برای پذیرش آینده الکتریکی و در عین حال لذت بردن از آ،ین جایگاه Hemi داده شود.

،سکیس که به تشبیه درگ ریسینگ پایبند بود، گفت: «آنها به آن زمان خیس خوردن نیاز داشتند. “و [the Charger Daytona SRT Concept] ماشین تولیدی بود که در معرض دید پنهان شده بود.”

به اعتبار دوج، اولین خودروی الکتریکی آن یک خودروی انطباق نیست. در تریم Scat Pack، Charger Daytona 2024 باید در 3.3 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و یک چهارم مایل را در 11.5 ث،ه طی کند. این خودروساز ادعا می‌کند که سریع‌ترین و قوی‌ترین ماشین عضل، را در حال فروش دارد، مشروط بر اینکه تعریف شما از ماشین عضل، برای واجد شرایط بودن به موتور V-8 نیاز نداشته باشد.

دوج چارجر 2025

6 ع، ها

با قضاوت بر اساس پاسخ‌های اولیه در رسانه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که هیچ مقدار «زمان خیساندن» برای تبدیل شدن به برخی افراد کافی نباشد. اما همانطور که در مورد BMW دیدیم، انتقاد در اینترنت ،وماً به م،ای فروش ضعیف نیست. و برای ،، که از شارژر دیتونا برقی راضی نیستند، یک دوج چارجر سی، پک مدل 2025 سال آینده با حدا،ر 550 ، بخار قدرت از یک موتور توئین توربوی Hurricane Direct-6 عرضه می شود.

بنابراین آینده شارژر کاملاً الکتریکی نیست. اما برای اولین بار در نزدیک به دو دهه، موتور V-8 وجود ندارد. آیا برای برندی که با قدرت همی رشد کرده است، آیا این تغییر برای شارژر زیاد است؟ وارد نظرات شوید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: https://www.motor1.com/news/711407/dodge-ceo-admits-ev-transition-headi/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.