مدیر عامل سابق آئودی، Stadler، نقش خود را در رسوایی انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل توافق نامه اقرار اعتراف کرد

این پیامدها امروز ادامه دارد، جایی که مدیر عامل سابق آئودی، روپرت استد،، اعتراف کرد که مرتکب کلاهبرداری شده و به سرپوش گذاشتن بر رسوایی آلایندگی دیزل فول، واگن کمک کرده است. Stadler از سال 2020 پس از اینکه فول، واگن و آئودی اعتراف ،د که از نرم افزارهای غیرقانونی برای تقلب در تست های آلایندگی استفاده کرده اند، محاکمه شده است. مدیرعامل سابق قبلاً این اتهامات را رد کرد و اصرار داشت که از آنچه اتفاق افتاده بی‌اطلاع است. تا این ماه بود که او به مشارکت خود به ،وان بخشی از توافق نامه دادگاه در آلمان اعتراف کرد.

محاکمه مونیخ، آلمان یکی از برجسته ترین مراحل دادگاه ناشی از رسوایی دیزل است که تقریباً 11 میلیون خودرو در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داد. در قلب این رسوایی، نرم‌افزار آلایندگی نصب شده در خودروها قرار دارد که به خودروها اجازه می‌دهد تا شرایط آزمایش آلایندگی منحصربه‌فرد را حس کنند و فشار سوخت موتور، زمان‌بندی و گردش مجدد آلاینده‌ها را مطابق با مقررات تنظیم کنند. در شرایط عادی کارکرد، خودروها مصرف سوخت بهتری داشتند اما انتشار گازهای نیتروژن-ا،ید بیش از حد مجاز را تولید ،د.


منبع: https://www.motor1.com/news/667608/ex-audi-ceo-admits-role-in-emissions-scandal/

Ulrike T،le-Grolle، شورای دفاع Stadler، بی،ه‌ای را به دادگاه خواند که نشان می‌دهد مدیر عامل سابق آئودی نمی‌دانست خودروها دستکاری شده‌اند و ،یداران آسیب دیده‌اند. با این حال او آن را به ،وان یک احتمال تشخیص داد و آن خطر را پذیرفت. T،le-Grolle از طرف Stadler گفت: “من درک می کنم که به ،ه خود نیاز به مراقبت بیشتری وجود دارد.”

زم، آئودی و گروه خودروسازی فول، واگن بر بازار خودروهای سواری دیزلی تسلط داشتند. این شرکت با تبلیغ موتورهای دیزلی پاک به ،وان جایگزینی مقرون به صرفه برای خودروهای هیب، و الکتریکی، 70 درصد از خودروهای دیزلی را در بازار ایالات متحده به فروش رساند. سپس در حال تقلب در تست آلایندگی خودرو دستگیر شد که منجر به یکی از بزرگترین رسوایی های مربوط به خودرو در این قرن شد.

این بی،ه پس از آن انتظار می رفت که قاضی رئیس دادگاه در اوایل این ماه فاش کرد که استد، به مجازات حبس تعلیقی تا دو سال و جریمه 1.1 میلیون یورویی یا حدود 1،195،056 دلار آمریکا محکوم خواهد شد. برای دریافت حکم تعلیقی، استد، مجبور شد به نقش خود در رسوایی اعتراف کند و به اتهام کلاهبرداری از روی سهل انگاری اعتراف کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.