مرسدس بنز کانسپت جدید C 111 را به عنوان “آیکون دوباره تصور” معرفی کرد

ابتدا توجه شما را به اکانت اینستاگرام مرسدس بنز جلب می کنیم. یکی از ع،‌ها یک چراغ جلوی دیجیتال گرد را در یک جلوپنجره بیضی شکل نشان می‌دهد و ع، دیگر یک چراغ عقب گرد را نشان می‌دهد. جالب توجه خاص برای ع، جلو، چیزی است که در پشت جلوپنجره وجود دارد. ما به دیدن درجات مختلف نقره ای یا خا،تری از مرسدس عادت کرده ایم، اما این به وضوح یک هدر نارنجی با خط کاپوت در پشت آن قابل مشاهده است. رنگ یک سرنخ است، زیرا به نظر می رسد بسیار نزدیک به سایه استفاده شده در نمونه های اولیه C 111 است. در مورد چراغ های گرد در یک قاب بیضی، شباهت زیادی به C 111/II وجود دارد، دومین و مسلماً معروف ترین سری که در سال 1970 عرضه شد.

برای ،، که هنوز می‌دانند C 111 دقیقاً چیست، مرسدس بنز در سال 1969 یک خودروی اسپورت نارنجی رنگ به نام C 111 را معرفی کرد. این خودرو از یک موتور چرخشی نیرو می‌گرفت و در سال 1970 یک خودروی اسپرت به نام C 111/II ارائه کرد. آغاز شد. این مفهومی است که اغلب در ع، ها دیده می شود، اما داستان C 111 به همین جا ختم نمی شود. دوازده خودروی آزمایشی C 111/II ساخته شد که با یک توربو دیزل جایگزین موتور وانکل خاتمه یافت. بعد از آن همه چیز دیوانه شد و C 111/III بدنه آئرودینامیکی رادیکال و موتور دیزلی قدرتمندتر برای سرعت های فوق العاده دریافت کرد. کانسپت نهایی C 111/IV در سال 1979 بود که دارای یک موتور V8 توئین توربو و حدا،ر سرعت 250 مایل در ساعت بود.

به روز رس،: همانطور که ما در حال نوشتن این مقاله بودیم، مرسدس بنز تیزر دیگری منتشر کرد که تایید می کرد کانسپت جدید C 111 در راه است. یک ویدیوی کوتاه یک مش، دیجیتال را نشان می‌دهد که با عبارت one eleven که بین چراغ‌های جلوی گرد پخش می‌شود، روشن می‌شود.

بدون زمینه اضافی، توجیه ارتباط C 111 با این تصاویر تیزر دشوار خواهد بود. با این حال، مرسدس بنز اخیراً چندین تصویر از C 111/II ک،یک را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است که منتهی به این پست تیزر شده است، و برخی از آنها زوایای بسیار مشابهی با چراغ های جلو و عقب تیزر دارند. این نمی تواند تصادفی باشد.

آیا در آستانه دیدن C 111/V با پیشرانه الکتریکی هستیم؟ بر اساس این تیزرها، می توان گفت که چیزی در راه است و به محض اینکه مرسدس صلاح دید که آن را با جهان به اشتراک بگذارد، همه اطلاعات را خواهیم داشت. گوش به زنگ باشید.




منبع: https://www.motor1.com/news/671896/mercedes-benz-teases-reimagined-icon-could-be-new-c111-concept/

چیزی در مرسدس بنز در حال شکل گیری است و مربوط به خانواده خودروهای مفهومی C 111 از گذشته این خودروساز است. امروز در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مرسدس به اشتراک گذاشته شد، ما با یک جفت تصویر مواجه شدیم که چند چراغ دیجیتال با اشکال گرد و سایه‌ای عجیب از نارنجی را نشان می‌دهد. و این تمام نیست.

پست Wagener یک تصویر تیزر سوم را به ،یب اضافه می کند، و این یکی از مواردی است که ما را با سوالاتی مواجه می کند. ما آنچه را که به نظر می رسد می بینیم H 243 در محفظه چراغ عقب روشن می شود. H243 کد نسل مرسدس بنز EQA است. آیا این می تواند به این م،ی باشد که یک مفهوم جدید C 111 در راه است که جنبه هایی از EQA را در طراحی خود گنجانده باشد؟ یا م،ی این نامگذاری چیز دیگری است؟

و سپس ما آن را داریم کودتای فیض برای این کمپین تیزر، نه مستقیماً از طرف خودروساز، بلکه توسط مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، گوردن واگنر. او همچنین تصاویری از C 111 قدیمی را در ش،ه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، سپس یک تیزر از خودش منتشر کرد و گفت: «C 111 بی‌انتها آماده الهام بخشیدن به عصر جدیدی از تجملات نمادین است».

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.