مرسدس بنز کلاس CLA اسپید جدید موتور احتراق داخلی خود را پنهان می کند

17 ع، ها

مورد دوم یک تفنگ دود ، واقعی نیست، اما سیگار کشیدن است. عکاس با زوم ، روی ،مت پایین فاسیای عقب، یک لوله اگزوز را که در دید ساده پنهان شده است، می گیرد. به خوبی پشت فاسیا نصب شده است و از سمت راست پلاک خارج می شود. علاوه بر این، ما هیچ مدرکی دال بر پلاگین هیب، بودن این مدل نمی‌بینیم، بنابراین احتمالاً با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ آشنا با سیستم هیب، ملایم 48 ولتی روبرو هستیم.

ع، جاسوسی نمای عقب نسل بعدی مرسدس بنز ک، CLA

CLA بعدی بر روی پلت فرم معماری م،ار مرسدس (MMA) سوار می شود. برای جا دادن طراحی شده است همه پیشرانه ها – برق باتری، پلاگین هیب، و قدرت احتراق. ما اکنون حداقل دو نسخه را دیده‌ایم، اگر نه هر سه نسخه، اما به احتمال زیاد زمان زیادی طول خواهد کشید تا همه آنها فاش شوند. CLA 2024 فیس لیفت شده هنوز کاملاً جدید است، بنابراین انتظار دارید که نسل بعدی آن در سال آینده یا حتی بیشتر از آن عرضه شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/677971/new-mercedes-benz-cla-cl،-spy-p،tos/

مرسدس ک، CLA کوچک و شیک برای مدل سال 2024 به‌روزرس، شد، اما مدل نسل بعدی در حال آزمایش است. ما چند نمونه اولیه مشاهدات کنجکاو داشته‌ایم که ماشین‌هایی را با پوشش استتار از دماغه تا دم نشان می‌دهند، اگرچه سؤالاتی در مورد اینکه آیا ممکن است سدان‌های تمام الکتریکی EQA باشند وجود داشت. اکنون، ما می د،م که احتراق داخلی برای مدل نسل بعدی ادامه خواهد داشت.

ما از عکاسان جاسوس خود در اسپ،ا برای تشکر داریم. مرسدس بنز استتار شده در ارتفاعات بالاتر که در حال آزمایش است، به اندازه کافی خوب پوشش داده نشده است. به لطف ،یبی از موقعیت خوب و نور شدید خورشید، دو ویژگی وجود دارد که این خودروی آزمایشی را به ،وان موتور احتراقی معرفی می کند. اول، عدم وجود درب شارژ قابل مشاهده در سمت راست است، ویژگی که ما به وضوح در یک نمونه اولیه در طول آزمایش زمست، در شمال مشاهده کردیم. در عوض، ما یک در را روی آن می بینیم ، کرد جانبی – کاملاً با موقعیت درب سوخت در CLA 2024 مطابقت دارد.

اینها نکات اولیه این دسته از ع، های جاسوسی هستند. نمای بیرونی به شدت پوشیده شده است، با انواع پانل ها و توده های فریبنده که مناطق کلیدی را در جلو و عقب می پوشانند. همه آن در استتار سفید/مشکی پیچیده شده است و چراغ های عقب جای جای به راحتی در پشت قابل مشاهده هستند. در همین حال، چراغ‌های جلو به طرز شگفت‌آوری جزئیات دارند و پیش‌نمایشی از چشم‌های جدید با تم بیضی در کنار جلوپنجره‌ای به ما می‌دهند که احتمالاً کمتر از چیزی است که شما انتظار دارید. به برجستگی های کاذب بیشتری روی کاپوت توجه کنید که جلوی آن را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.