اگرچه AMG سالها است که خودروهای چهار سیلندر میفروشد، اما متخصصان باصفای مدلهایی مانند CLA45 و GLA45 را به دلیل موتورهای 2.0 لیتری ضعیفشان به،وان AMG پرچرب نمیدانند. علاقه مندان با جدیدترین C63 و GLC63 مشکل دارند زیرا اینها هم اکنون چهار ضربه گیر هستند، البته با یک راه اندازی هیب، قدرتمند پلاگین تکمیل شده اند. با وجود عدم تمایل اولیه، مرسدس بر این باور است که ما با AMG های پرچرب با پیشرانه های کوچک آماده خواهیم شد.
صحبت با مجله استرالیایی فروش خودروداون آندر، رئیس این خودروساز، پذیرش تدریجی خودروهای چهار سیلندر پلاگین هیب، را با روزهای اولیه گوشیهای هوشمند بدون دکمه مقایسه کرد. جیمی کوهن پیشنهاد کرد، درست همانطور که برخی از افراد در ابتدا در برابر دستگاههای تلفن همراه بدون کلید فیزیکی مقاومت می،د، این فرمت در نهایت به موفقیت گستردهای رسید.
“من ،ی بودم که دلم برای گوشی با کیبورد تنگ شده بود. چگونه می تواند بدون کیبورد بفروشد؟ خوب، اینجا یکی بدون صفحه کلید است. بنابراین این پیشرفت کمی طول می کشد و در نهایت موفق است زیرا محصول خوبی است و این چیزی است که مردم را متقاعد میکند، فکر نمیکنم مسئلهای وجود داشته باشد، این یک انتقال است، و انتقال همیشه زمان میبرد و همیشه کمی متقاعدکننده و تجربه میخواهد.
کوهن معتقد است که همین اتفاق در مورد گیر،سهای اتوماتیک نیز رخ داد، زم، که خودروسازان شروع به توقف دستورالعملها ،د. خوب، همه برندهای ممتاز نیستند، زیرا BMW هنوز چندین مدل M (به علاوه رودستر Z4) را با سه پدال به فروش می رساند. رئیس مرسدس در استرالیا میگوید مردم برای خداحافظی با تعویض چوب مردد بودند، اما پس از مدتی، دو پدال رایج شد: “وقتی برای اولین بار حرکت نکردیم، همه در مورد گیر،سهای اتوماتیک ما متقاعد شدند. اما در نهایت اکنون… همه یکی دارند. “
کوهن اولین مقام بلندپایه مرسدس نیست که از پذیرش یک پیشرانه چهار سیلندر الکتریکی به ضرر V-8 خوب دفاع می کند. همین ماه گذشته، رئیس AMG، Michael Schiebe اعتراف کرد که “برای برخی از مشتریان، آنها زمان می برند تا واقعاً برای این فناوری هیجان زده شوند.” او در ادامه گفت: «در مورد فناوری مهم است که ذهنی باز داشته باشیم».
در مصاحبه ای در دسامبر گذشته، رئیس بخش عملکرد مرسدس در آفلترباخ اظهار داشت که AMG قصد دارد تا تنظیمات کوچک شده را حفظ کند زیرا “بسیار بسیار پیشرفته” است. با وجود گزارشها، C63 به V-8 برنمیگردد و E63 بعدی نیز هشت سیلندر نخواهد داشت. در حالی که پیشرانه CLE63 یک رمز و راز است، Schiebe اطمینان می دهد که این شرکت “تصمیم درستی گرفته است” و همه ما باید برای اولین نمایش جه، آن “هیجان زده” باشیم. CLE63 کوپه و کانورتیبل جایگزین مدل های دو در C63 و E63 خواهد شد.
63 ع، ها
منبع: https://www.motor1.com/news/729311/mercedes-takes-time-em،ce-four-cylinder-amg/