89 ع، ها
مرسدس برای دنبال ، یک روند، کاری بیش از تعویض چرخ انجام خواهد داد، زیرا این شرکت همچنین یک سیستم فرمان به سیم جدید را معرفی خواهد کرد که برای حذف ستون فرم، که شرکت می تواند در EQS راه اندازی کند، طراحی شده است. این خودروساز می خواهد تا دو یا سه سال دیگر سیستم فرمان مک،کی EV را با فیس لیفت بعدی خود جایگزین کند.
مرسدس یوغ را با نرم افزار طراحی شده برای تطبیق متغیر پاسخ فرمان با شرایط رانندگی جفت می کند تا رانندگان دست روی دست فرمان ندهند و به سمت چرخی که در آنجا نیست برسید. در سرعتهای پایین، این نرمافزار میتواند فرمانهای طاقتفرسا را که در حین چرخشهای دور برگردان یا مانورهای پارک تنگ رایج است، حذف کند. ع، این امر در سرعتهای بالاتر اتفاق میافتد زیرا نرمافزار پاسخ فرمان را برای بهبود پایداری در هنگام تغییر خطوط و رانندگی در بزرگراه کاهش میدهد.
مطابق با هند،بلاتظاهراً یوکی جدید از کنتر، مستطیلی در مفهوم Vision One-Eleven الهام گرفته شده است، که به منابع “از محافل شرکتی” استناد می کند و به شایعات عمیق می پردازد. ظاهراً این شرکت بر این باور است که شکل مسطح امکان دید بدون مانع از جاده و نمایشگر راننده را فراهم می کند.
این فناوری شبیه به سیستم فرمان با سیم تویوتا است که برای ل،وس در حال توسعه است. تا سال 2024 یا 2025 نمی رسد، اما Motor1.com قبلاً دوبار از سیستم نمونه برداری کرده است. این بهتر از یوغ تسلا است، هر چند خودروساز است توسعه یک سیستم هدایت به سیم اختصاصی. ما گفتیم که فناوری ل،وس «تقریباً مطمئناً بهترین است» و این در حال حاضر صادق است.
منبع: https://www.motor1.com/news/674975/new-mercedes-s-cl،-yoke-steering-physical-،ons/
این یوغ تا زم، که ک، S جدید عرضه شود، که طبق ادعای نشریه در اوا، سال 2027 به فروش می رسد، وارد بازار نخواهد شد، بنابراین این مستطیل به این زودی ها ظاهر نخواهد شد. با این حال، مانند بسیاری از فناوری های ک، S، قبل از اینکه در بقیه خط تولید ظاهر شود، باید به مدل های محبوب این خودروساز نفوذ کند.
نسل بعدی مرسدس بنز ک، S ظاهراً فرمان را با دکمه های لمسی خازنی کنار می گذارد. این شرکت قصد دارد سوئیچ های فیزیکی را در این مدل بازگرداند، اما آنها روی چرخ سنتی قرار نخواهند داشت. یک گزارش جدید می گوید که این خودروساز به دنبال یک روند نوظهور در میان خودروسازان، چرخ را با یوغ مستطیلی جایگزین خواهد کرد.
خودی ها همچنین به این نشریه گفتند که مشتریان به شدت از فرمان لمسی خازنی مرسدس انتقاد کرده اند. رانندگان از کنترلهای پیچیدهای که میتواند غیرقابل اعتماد و درگیر شدن در هنگام رانندگی دشوار باشد، لذت نمیبرند. ماه گذشته، فول، واگن اعتراف کرد که کنترل های لمسی استفاده شده در جدیدترین مدل هایش اشتباه بوده است و قول داد که آنها را اصلاح کند.
مشتریان همچنین ممکن است منتظر باشند تا از بازگشت دکمههای فیزیکی لذت ببرند، زیرا مدلهایی که بر روی پلتفرم MMA آتی سوار میشوند همچنان به دکمههای لمسی خازنی روی فرمانها در آینده قابل پیشبینی ادامه خواهند داد. این گزارش ادعا میکند که تا زم، که مرسدس مدلهایی را روی آن عرضه نکند، دکمهها شروع به بازگشت به چرخ نمیکنند پلت فرم MB.EA.