مرسدس CLE کابریولت به طور کامل در تصاویر رسمی فاش شد

در زیر آن سایبان قرمز، فضای داخلی CLE Cabriolet شبیه کابین CLE Coupe است. با این حال، چرم قرمز قابل توجهی وجود دارد که صندلی ها و پانل های درها را می پوشاند و ارتباط بصری با رویه نرم ایجاد می کند. م،تور ایستاده در مرکز، دسته ابزار کاملا دیجیتال، و دکمه‌های لمسی خازنی مشکی براق روی فرمان با CLE Coupe مش، هستند.

همین دیروز بود که مرسدس بنز از اولین CLE کوپه رونمایی کرد و تنها دو ع، از برادر کانورتیبل خود منتشر کرد. امروز خودروساز آلم، ع، های بیشتری با CLE روباز منتشر می کند که بعد از مدل هاردتاپ وارد بازار می شود. با این حال، این یک اولین نمایش کامل نیست، بلکه یک پیش نمایش دقیق از مدل است.

11 ع، ها

مرسدس در مورد محدوده موتور کانورتیبل چیزی نمی گوید. در واقع، ع،‌هایی که در گا،ی بالا مشاهده می‌کنید با یک بی،ه مطبوعاتی رسمی همراه نیستند، که احتمالاً به این م،ی است که چند ماه دیگر عرضه کامل و رسمی Merc روباز ارائه می‌شود. منطق به ما می گوید که خانواده پیشرانه بین دو عضو CLE مش، خواهد بود، به این م،ی که احتمالا یک هیب، 3.0 لیتری شش سیلندر ملایم برای CLE کابریولت در دسترس خواهد بود.

به ،وان یک نکته، لازم به ذکر است که اروپا یک موتور دیزل نیز دریافت می کند. CLE 220d از یک موتور 2.0 لیتری توربودیزل با قدرت 197 ، بخار فقط به چرخ های عقب استفاده می کند. طبق یک سند EPA، بازار ایالات متحده همچنین AMG CLE 53 را در سال آینده با موتور 3.0 لیتری GLE 53 دریافت خواهد کرد که 429 ، بخار قدرت و 413 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. ما این خودرو را به صورت نمونه اولیه در حال آزمایش در جاده های عمومی دیده ایم.

در ایالات متحده، موتور پایه کوپه جدید یک موتور 2.0 لیتری توربو با یک ژنراتور استارت یکپارچه و یک گیر،س 9 سرعته اتوماتیک است که برای 255 ، بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور من، است. CLE 450 4Matic به ،ه خود دارای یک شش سیلندر خطی 3.0 لیتری در زیر کاپوت با قدرت 375 ، بخار و 369 پوند فوت پیچش است. گیر،س دستی صرف نظر از انتخاب موتور موجود نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/675518/mercedes-cle-cabriolet-p،tos-released/

در حالی که اطلاعات رسمی زیادی در حال حاضر در دسترس نیست، می‌تو،م تأیید کنیم که CLE Cabriolet مانند مدل‌های قبلی خود با سقف تاشو پارچه‌ای عرضه می‌شود. به ،وان یادآوری، CLE در اشکال کوپه و کانورتیبل به ،وان جایگزینی برای هر دو ک، C کوپه / کابریولت و E ک، کوپه / کابریولت عرضه می شود. این به راحتی توضیح می دهد که چرا CLE از سدان جدید ک، C و حتی کمی طول، تر از ک، E دو در ،وجی است.

مرسدس بنز CLE کابریولت 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.