مرگ و میر ناشی از ترافیک در ایالات متحده در سه ماهه اول 2023 کاهش یافته است، کاهش 3.3 درصدی تخمینی: گزارش

وزیر حمل و نقل ایالات متحده، پیت بوتیگیگ، نسبت به روند کاهشی مرگ و میر ناشی از ترافیک، که از زمان اوج گیری همه گیر به طور پیوسته در حال کاهش است، ابراز خوش بینی کرد. با این حال، وی بر ،وم ادامه تلاش برای تحکیم و تداوم این روند مثبت تاکید کرد.

آن کارلسون، مشاور ارشد NHTSA، پیشرفت را تأیید کرد، اما موضوع مداوم تصادفات قابل پیشگیری را برجسته کرد و بر تعهد آژانس به کاهش تلفات رانندگی تأکید کرد. تلاش‌ها شامل پیشرفت استانداردهای جدید خودرو، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و ایمنی جاده‌ها، و همکاری با شرکای ایالتی و محلی برای ارتقای تصمیمات رانندگی ایمن است.

DOT همچنین چندین ابتکار را برای افزایش ایمنی جاده اجرا کرده است، مانند تغییرات پیشنهادی برای ترمز اضطراری خودکار پیشرفته عابر پیاده (AEB)، ارتقاء برنامه ارزیابی خودرو جدید (NCAP) با برنامه پیشنهادی حفاظت از عابر پیاده، و قو،ن مربوط به گاردهای ضربه عقب. علاوه بر این، DOT داده های بیشتری را در مورد تصادفات مربوط به سیستم های رانندگی خودکار و سیستم های پیشرفته کمک راننده جمع آوری می کند. همچنین ارزیابی‌های ایمنی کاربران آسیب‌پذیر جاده را انجام می‌دهد و گروه‌های کاری را برای صدور گزارش‌ها و پیشبرد مدل‌های طراحی راه ایجاد می‌کند.

علیرغم افزایش 2.6 درصدی مایل طی شده با وسیله نقلیه، میزان مرگ و میر ،نی برای سه ماهه اول سال 2023 به 1.24 تلفات در هر 100 میلیون مایل وسیله نقلیه کاهش یافته است که نسبت به نرخ پیش بینی شده 1.32 در سال 2022 کاهش یافته است. این به دنبال کاهش مشابه در سال 2022 است. NHTSA ،ن می زند که این میزان از 1.37 مرگ و میر در هر 100 مایل وسیله نقلیه در سال 2021 کاهش یافته است.

برای رسیدگی به تلفات ترافیکی و بحران جراحات جدی، و، حمل‌ونقل استراتژی ایمنی راه‌های ملی (NRSS) را معرفی کرد و یک رویکرد سیستم ایمن را اتخاذ کرد که بر جاده‌ها، افراد، وسایل نقلیه، سرعت‌ها و مراقبت‌های پس از تصادف ایمن‌تر تمرکز دارد. این استراتژی با بودجه ایمنی بی سابقه از طریق قانون زیرساخت دو حزبی رئیس جمهور بایدن، از جمله برنامه کمک هزینه خیابان ها و جاده های ایمن برای همه، پشتیب، می شود.

اخیراً دفتر بازرس کل و، حمل و نقل ایالات متحده یک تحقیق دو ساله را به پایان رساند که نقص هایی را در نحوه انجام فراخوان ها و بررسی های ایمنی توسط NHTSA آشکار کرد. یافته های این تحقیق شامل عدم مستندسازی مداوم اطلاعات و تکمیل تحقیقات اولیه در چارچوب زم، هدف سازمان بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/673661/traffic-deaths-fall-q1-2023/

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها کاهش تلفات ترافیکی را برای سال 2023 پیش بینی کرده است. برای سه ماهه اول سال، این آژانس ،ن زده است که 9330 نفر جان خود را از دست داده اند که نشان دهنده کاهش 3.3 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2022 است. این چهارمین کاهش متوالی سه ماهه است. پس از هفت چهارم افزایش تلفات از سه ماهه سوم 2020.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.