مزدا CX-80 جدید با سه ردیف پوشیده شده در پوشش استتار تمام بدن

مزدا خط تولید خود را با انبوهی از مدل های جدید تازه می کند. اوا، امسال، مجموعه کراس اوورهای آن با اضافه شدن CX-80، یک نسخه سه ردیفه از کراس اوور CX-60 که عکاسان جاسوس ما در حال آزمایش در ملاء عام با پوشش استتاری تمام بدنه مشاهده ،د، افزایش خواهد یافت.

ما انتظار داریم شباهت‌ها به کابین نیز منتقل شود، زیرا CX-80 احتمالاً دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی برای خوشه ابزار دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و تزئینات چوبی است. ما شک داریم که طرح متفاوتی داشته باشد.

مزدا همچنین باید گزینه های موتور غیر هیب، را ارائه دهد. CX-80 می‌تواند دارای موتور 3.0 لیتری شش سیلندر مستقیم و 3.3 لیتری شش سیلندر دیزلی باشد که این شرکت می‌تواند تا 251 ، بخار قدرت و 404 پوند بر فوت گشتاور را تولید کند. این خودروساز احتمالاً یک نوع پلاگین هیب، نیز ارائه خواهد کرد، اگرچه خط انتقال نیرو احتمالاً به بازار بستگی دارد.

CX-80 کاملاً شبیه برادر کوچکتر خود است. با این حال، بررسی دقیق‌تر چند مورد از تغییرات ظاهری مدل بزرگ‌تر را نشان می‌دهد که برای قرار دادن ردیف اضافی صندلی‌ها لازم است. ورقه های ف،ی بیشتری در پشت درهای عقب کراس اوور وجود دارد و در اطراف درب سوخت بیشتر به چشم می خورد. خودروی آزمایشی همچنین دارای شیشه های یک چهارم عقب منحصر به فرد است که بسیار بزرگتر از شیشه CX-60 است.

ع، های جاسوسی مزدا CX-80 جدید

6 ع، ها

به اشتراک گذاری بیشتر باید در زیر کاپوت رخ دهد، با CX-80 که از خط انتقال نیرو CX-60 استفاده می کند. کراس اوور کوچکتر با یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هیب، عرضه شد که یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی را جفت می کرد. این تنظیمات برای 323 ، بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور خوب است و تا 42 مایل رانندگی فقط با برق را فراهم می کند.

مزدا تاریخ رسمی معرفی CX-80 جدید را مشخص نکرده است، اما تایید کرد که پوشش آن تا قبل از پایان سال در اروپا قطع خواهد شد. این شرکت آن را در بازارهای دیگر از جمله ژاپن به فروش خواهد رساند. با این حال، مشخص نیست که آیا این خودرو به ایالات متحده خواهد رسید یا خیر زیرا این خودروساز خودروی سه ردیفه مشابه CX-90 را در اوایل سال جاری در اینجا عرضه کرد. این کراس اوور بزرگ یک CX-70 کوچکتر را تولید خواهد کرد که قبل از پایان سال 2023 با تنها دو ردیف صندلی در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

در حالی که پوشش ها جزئیات طراحی را پنهان می کنند، استتار نمی تواند استایل مشابهی را که با CX-60 مش، است پنهان کند. CX-80 باید دارای جلوپنجره بزرگ و ساده، چراغ های جلوی نازک و پشتی شیک باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/674994/mazda-cx-80-three-rows-spied/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.