مسابقه درگ آئودی TT RS 2023 در برابر هر نسل قبلی TT را تماشا کنید

که ما را به موضوع جدیدترین ها می رساند کارواو مسابقه درگ: هر چهار وسیله نقلیه ذکر شده در بالا. مت واتسون و تیم نامتن،‌های شاد او در حال هدایت این کوپه‌های «Tourist Trophy» هستند، اگرچه این واقعاً قول می‌دهد که دو مسابقه درگ متفاوت به طور همزمان برگزار شود. کواترو اسپرت 240 ، بخاری و کواترو 3.2 با قدرت 250 ، بخار تقریباً با هم مطابقت دارند، خودروی مجهز به موتور VR6 وزن بیشتری دارد اما از تعویض دنده دوکلاچه تقریباً آنی بهره می برد. در همین حال، نسل دوم و شش سرعته TT RS نسبت به نسل سوم جانشین خود، قدرت کمتری دارد، اما باز هم، قدرت کمتری در خودرو وجود دارد.

آئودی TT به خوبی سزاوار وضعیت افسانه ای خود است. زم، که مدل 1999 (2000 برای ایالات متحده) وارد بازار شد، TT الهام گرفته شده از باهاوس کمی بیشتر از یک فول، واگن گلف با لباس های خفن بود، با این حال به لطف زیبا و جذاب خود تبدیل به یکی از محبوب ترین کوپه های اسپرت زمان خود شد. یک ظاهر طراحی شده و خیلی زود، اجرای واقعی بخشی از داستان TT شد.

آئودی TT RS نسخه نمادین 2023

آئودی TT پس از 25 سال در بازار، پس از سال 2023 – حداقل قبل از آن – غروب آفتاب را آغاز خواهد کرد. به ،وان یک EV باز می گردد اگر شایعات صحت داشته باشند اما حداقل Four Rings به لطف نسخه 2023 TT RS Iconic Edition آن را با سر و صدا ارسال خواهد کرد. نسخه آی،ک که محدود به اروپاست، یک موتور 2.5 لیتری پنج دیگ نیز دارد، اما 395 ، بخار قدرت دارد و منحصراً با گیر،س هفت سرعته دوکلاچه عرضه می شود.

40 ع، ها

نسل اول دو سطح تریم بسیار داغ تولید کرد. در سال 2003، آئودی یک موتور 3.2 لیتری VR6 را به اصطبل اضافه کرد که منحصراً به گیر،س دوکلاچه DSG انقلابی آن زمان متصل می شد. سپس، در سال 2005، TT کواترو اسپورت غیر آمریکایی وارد بازار شد، با بدنه تهاجمی کواترو 3.2 اما با نسخه داغ شده و 240 ، بخاری 1.8 لیتری توربو چهار خودروی معمولی. نسل دوم آئودی TT RS زم، که در سال 2009 وارد بازار شد، با یک توربوشارژر 2.5 لیتری خطی پنج با قدرت 350 ، بخار در زیر کاپوت خمیده‌اش سخت‌تر شد. یک دستی شش سرعته و یک DSG هفت سرعته در دسترس بود.

علاوه بر یک مسابقه درگ ایستاده یک چهارم مایل، کارواو تیم همچنین آئودی ها را با سرعت 25 مایل در ساعت و نیم مایل غلتشی با سرعت 50 مایل در ساعت و همچنین توقف سخت از سرعت 100 مایل در ساعت، قرار دادند. ما پایان را ،اب نمی کنیم، اما نویسنده شما از برخی از نتایج مسابقه، به ویژه در مورد کم قدرت ترین وسایل نقلیه در گروه، شگفت زده شد. یک ساعت داشته باشید و سپس در نظرات به ما بگویید کدام آئودی TT را بیشتر دوست دارید به خانه ببرید. استایل نسل اول هر روز وسوسه انگیزتر به نظر می رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/674665/audi-tt-rs-generation-drag-race/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.