مسابقه نیمه کامیون‌های بارگذاری شده با گشتاور در مسابقه مسابقه‌ای درگ را ببینید



مسابقه درگ به م،ای اول عبور از خط پایان است. ما دوست داریم که ابرخودروهای 700 و 800 ، بخاری و هایپرخودروهای 1000 ، بخاری را ببینیم که در مسافت 10 ث،ه کمتر از یک چهارم مایل ش،ت می خورند، اما سرعت همه چیز نیست. مسابقات درگ سکوی بزرگ یادآور این است که موتورهای پرقدرت همیشه به ارائه سرعت های بالا تبدیل نمی شوند.

پارک موتوراسپرت کوهنل در اوهایو اخیراً مراسم افتتاحیه Unc’s Semi Stampede برگزار شد، جایی که رقبای دکل های بزرگ در چندین ک، در یک مسابقه درگ سربالایی به س، ک، با هم روبرو شدند. مک لارن 720S نباید در اینجا جای نگر، داشته باشد زیرا این ماشین‌های مسابقه در حال غوطه‌ور شدن هستند. یک ویدیوی جدید به ماجرای اکشن در مسیر می‌پردازد که در آن ده‌ها کامیون نیمه‌کامیون آروغ می‌زنند تا ابتدا تری،های بارگیری شده را در خط پایان ،سل کنند.

این جانوران ، بخار زیادی تولید می کنند، اما گشتاور ستاره واقعی این مسابقات است – و مقادیر فراوان دود سیاه به این موضوع می افزاید. موتورهای عظیم، جانوران 19 لیتری V8 دیزلی در زمینه A ک،، پیچ و تاب زیادی ایجاد می کنند که وقتی موتور تمام قدرت خود را آزاد می کند، نیرو می تواند یکی از ،تیک های جلو را بلند کند.

وزن بسیار زیاد در تری،ها – بیش از 100000 پوند – و موتورهای پرقدرت کامیون را تحت فشارهای فوق العاده ای قرار می دهد که در چرخش قابل مشاهده است. شیب اندک پیست به چالش اضافه شده است، اما کامیون ها مجبور نیستند به اندازه سوپراسپرت معمولی شما حرکت کنند و در مسیرهای 700 فوتی رقابت کنند.

مسابقات درگ سربالایی بزرگ جدید نیست، اما در ایالات متحده محبوبیت بیشتری پیدا می کند. یکی از رویدادها از سال 1981 در ک،، کانادا در جریان بوده است – رویداد کامیون رودئو، یا کامیون رودئو. در آن زمان بود که یک دوجین کامیون دار سرگرمی را به شهر نورته-دام-دو-نورد آوردند. این رویداد چهلمین سالگرد خود را در سال 2022 برگزار کرد که به دلیل بیماری همه گیر به تعویق افتاد. این رویداد سالانه هزاران تماشاگر را جذب می کند و کمک های مالی را برای جامعه جمع آوری می کند. طبق یک سال 2019، سازمان بین سال های 1986 و 2019 برای این منطقه 5.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است. TruckNews.com گزارش.

Unc’s Semi Stampede تصریح کرد که رقبای ک، A دارای یک موتور 19 لیتری V8 دیزلی هستند. این کامیون می تواند حدا،ر دو توربوشارژر، یک انژکتور در هر سیلندر و یک کپسول آتش نش، داشته باشد. همچنین رقبای ک، B و C با قو،ن خاص خود در این رویداد حضور داشتند، در حالی که گیر،س اتوماتیک در A و B ممنوع بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/676157/loaded-semi-trucks-twist-uphill-drag-racing/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.