مشاهده انبار اتوبوس فولکس واگن در سال 1960 که به معنای واقعی کلمه از قبر جنگلی آن کشف شده است.

در نگاه اول، این اتوبوس فول، واگن مدل 1960 مانند یک انبار کوچک هوازده به نظر می رسد، زیرا چرخ ها و ضربه گیرها کاملاً در برگ ها و خاک سست مدفون شده اند. قبل از کندن آن، خدمه باید شاخه های درخت، را که در اطراف آن رشد کرده اند کوتاه کنند. از سال 1971 نشسته‌ایم، جای تعجب است که شاخ و برگ‌های متجاوز از طریق سوراخ‌های روی تخته‌های زمین جوانه زده‌اند.

VW Type 2 Transporter بر روی پلت فرم اصلاح شده VW Beetle ساخته شده است. به این ترتیب، استحکام ساختاری هرگز من، آن نبود. حتی در بهترین شرایط، قاب را می‌توان به‌،وان «انعطاف پذیر» توصیف کرد. این اتوبوس پس از 52 سال مدفون شدن و زنگ زدگی، تمام استحکام یک فنجان فوم فوم را دارد و در صورت اعمال فشار به ناحیه نامن،، به همان اندازه احتمال دارد که ،د شود.

اتوبوس ک،یک فول،‌واگن دارای طراحی جعبه‌ای است که باعث می‌شود فوراً قابل تشخیص باشد و در عین حال چیدمان داخلی جادار و منعطف را ارائه می‌دهد. این خودرو که در میان کل،یونرها و علاقه مندان به فول، واگن قدیمی محبوب است، طرفداران زیادی دارد و به ،وان الهام بخش خودروی الکتریکی جدید ID.Buzz که در سال 2024 عرضه می شود، عمل کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/675645/1960-vw-bus-unearthed-from-forest-grave/

حفاری‌های بیشتری انجام می‌شود، به دنبال آن جک‌های بیشتر، سپس حفاری‌های بیشتر و جک زدن بیشتر. پیشرفت آهسته اما ثابت است تا اینکه در نهایت ،مت زیرین اتوبوس فول، واگن قابل مشاهده است و میزان آسیب آشکار می شود. بیشتر قاب عقب کاملاً زنگ زده است و جلوی آن وضعیت بهتری ندارد. خدمه به جای اینکه بخواهند اتوبوس را به زور از محل استراحت خود خارج کنند، یک روز با آن تماس می گیرند و تصمیم می گیرند به ماهیگیری بروند.

اتوبوس فول، واگن که با نام های فول، واگن نوع 2 یا ترانسپورتر نیز شناخته می شود، خودرویی نمادین است. در اوا، دهه 1940 معرفی شد و به ،وان یک وسیله نقلیه همه کاره و کاربردی برای استفاده شخصی و تجاری محبوبیت پیدا کرد. اما در حالی که در دهه 60 نماد آزادی بود، این اتوبوس خاص در جنگلی در نیوهمپشایر اسیر شده است، جایی که کم کم با طبیعت یکی می شود.

در نهایت، شاخه های درخت پاک می شوند و به لطف حفاری های جدی، سرانجام یک چرخ در معرض دید قرار می گیرد. این کار بیشتر شبیه حفاری یک قبر گمشده است تا یک انبار نجات. پس از مقدار زیادی حفاری، سمت مسافر اتوبوس در معرض دید قرار می‌گیرد و به خدمه اجازه می‌دهد تا ،متی از جک طبقه زیر خودرو بلغزند، جایی که با مشکل دیگری مواجه می‌شوند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.