
فورد E-Transit Custom را در ماه مه رونمایی کرد، اما بدون ذکر جزئیات در مورد مشخصات فنی به غیر از ذکر محدوده. قطعات گم شده پازل اکنون در جای خود قرار می گیرند زیرا فورد پرو بازوی تجاری آبی بیضی این اطلاعات را منتشر کرده است. بدون مقدمه بیشتر، می د،م که ، کار الکتریکی حدا،ر ظرفیت بار 1100 کیلوگرم (2425 پوند) و ظرفیت یدک کشی 2000 کیلوگرم (4409 پوند) خواهد داشت.
E-Transit Custom 2024 در پیکربندی اولیه خود 135 ، بخار (100 کیلووات) قدرت دارد در حالی که نوع قوی تر آن 217 ، بخار (160 کیلووات) است. در هر دو پیکربندی، گشتاور در دسترس فوراً 415 نیوتن متر (306 پوند فوت) است. به گفته فورد پرو، برای ارائه سطوح دیزل مانند ظرفیت بار کافی است.
E-Transit Custom که به صورت تک کابین یا دو کابین و همچنین واگن موجود است، با دو فاصله بین دو محور و دو ارتفاع سقف ارائه می شود. وانت پنل حدا،ر حجم بار بین 5.8 تا 9 متر مکعب و طول محفظه بار 3.45 متر را فراهم می کند. جالب اینجاست که فورد پرو پس از چیدمان مجدد ستون های B و C، یک در کشویی با بازترین بازشو در این بخش را معرفی می کند.
18 ع، ها
این ون نیز مانند وانت برقی F-150 لایتنینگ، شارژ دوطرفه را به کمک سیستم ProPower Onboard فورد ارائه میکند تا ابزارهای الکتریکی و سایر دستگاهها را تا 2.3 کیلووات شارژ کند. از دیگر ویژگیهای قابل توجه میتوان به سیستم تعلیق عقب مستقل، کف پایینتر خودرو و ضریب درگ که نسبت به Transit Custom 10 درصد بهبود یافته است.
فورد پرو از پاییز 2023 تولید E-Transit سفارشی جدید را در کارخانه کوجائلی خود در ،یه آغاز خواهد کرد و قیمت آن نزدیک به عرضه به بازار اعلام خواهد شد.
منبع: https://www.motor1.com/news/609003/ford-e-transit-custom-specifications/
بسته باتری دارای ظرفیت قابل استفاده 74 کیلووات ساعت است و از سلول های کیسه ای نیز در F-150 Lightning استفاده می کند. در مقایسه با باتری نصب شده در E-Transit، این باتریها 12 درصد چگالی انرژی بیشتری دارند و E-Transit Custom را قادر میسازند تا 380 کیلومتر (236 مایل) را با یک بار شارژ در هر WLTP طی کند. باتری را می توان تا 125 کیلو وات شارژ کرد که 41 دقیقه طول می کشد تا از 15 به 80 درصد برسد. شارژ کامل باتری با 11 کیلووات فقط کمتر از هشت ساعت طول می کشد.