موتورخانه مجلل مرسدس Arocs 8×6 می تواند شما را با راحتی کامل به همه جا ببرد

اگر صحبت از موتور شد، در این پیکربندی، آسیاب دیزل دارای شش سیلندر و ،وجی 530 ، بخار است. SOD Peak 8×6 به لطف پیش فیلتر هوای سیکلون و پیش فیلتر سوخت، می تواند شما را به م،ای واقعی کلمه به همه جا ببرد. گیر،س اضافی و خنک کننده های روغن فرمان تضمین می کند که هیچ شرایطی برای کامیون ماجراجویی خیلی سخت نخواهد بود. در عین حال، اطمینان از اینکه راننده همیشه در راحتی کامل است، صندلی راننده ماساژور است. از دیگر ویژگی های جالب آن می توان به سیستم تعلیق بادی، دوربین پارکینگ و کروز کنترل اشاره کرد.

فناوری پشت آن سطوح زیبا نیز بسیار چشمگیر است. یک سیستم خورشیدی 1.6 کیلوواتی و یک ژنراتور 150 آمپری برای اطمینان از خودکفایی وجود دارد. همچنین، می تو،د یک م،ن آب شیرین 264 گالن (1000 لیتری) و یک دیگ آب گرم 4.22 گالن (16 لیتری) پیدا کنید. برای بهره وری حتی بهتر، از گرمای اتلاف موتور برای گرمایش استفاده می شود، در حالی که یک تهویه مطبوع جداگانه، یک بخاری دیزلی و گرمایش از کف برای زم، که وسیله نقلیه ،ن است وجود دارد.

ما این RV را به ،وان خانه ای من، برای یک خانواده جوان و ثروتمند می بینیم. یک تخت دونفره بزرگ در پشت ،مت نشیمن به اضافه دو تخت یک نفره تاشو وجود دارد. همچنین یک آشپزخانه کوچک و ناهارخوری مش، با چندین کابینت در بخش بالایی وجود دارد. احتمالاً چشمگیرترین “اتاق” در SOD Peak 8×6 حمامی است که به نظر می رسد سنگ مرمر سفید است.

SOD Peak 8x6

18 ع، ها

یکی از غیرمنتظره ترین کاربردهای Arocs در قالب یک موتورخانه فوق لو، است. آنچه در گا،ی زیر مشاهده می کنید به اصطلاح SOD Peak 8×6 است که بر اساس مدل چهار محور ساخته شده است. طراحی آفرود سنگی، یک شرکت آلم، RV که دفتر مرکزی آن در ج، مونیخ قرار دارد. مطمئناً این یکی از مجلل‌ترین وسایل نقلیه تفریحی است که تا به حال دیده‌ایم و این شرکت می‌گوید که «فناوری پیشرفته، قوی، عملکرد فوق‌العاده و راحتی مطلق برای راننده و سرنشینان» ارائه می‌کند.

قیمت اولیه این موتورخانه فوق العاده 1.857 میلیون دلار (1.7 میلیون یورو) در آلمان است. همین شرکت همچنین یک نسخه کوچکتر 6×6 از همان مدل و همچنین بسیاری از محصولات دیگر مبتنی بر مرسدس، از جمله RV آفرود مبتنی بر Unimog را به فروش می رساند.


منبع: https://www.motor1.com/news/672710/sod-peak-8×6-overlanding-rv/

Arocs جزو محبوب ترین مدل های مرسدس بنز نیست. در سال 2013 به ،وان یکی از کامیون های سنگین این شرکت با هدف بخش ساخت و ساز معرفی شد. این در تعدادی بدنه مختلف و با دو، سه یا چهار محور بسته به کاربرد با وزن 18 تا 41 تن موجود است. اگرچه ممکن است به خوبی مرسدس SL جدید نباشد، اما خانواده ای از موتورهای دیزلی با قدرت تا 625 ، بخار و گشتاور 2200 پوند فوت دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.