مک لارن با Hasbro همکاری کرده است تا برای طرفداران بازی تخته ک،یک Clue تجربه جدیدی رازآلود قتل ایجاد کند. این بازی یک ماهه که به طور انحصاری در اینستاگرام میزب، می شود، بازیکنان سراسر جهان را به چالش می کشد تا مرگ مرموز یک بادی بلک، صاحب یک ابرخودروی کاملاً جدید مک لارن آرتورا را حل کنند. هدف این کمپین جشن راه اندازی مجدد بازی نمادین تخته ای از اوا، دهه 40 است.
بازی با یک تری، شروع میشود که نشان میدهد مک لارن آرتورا در خارج از عمارت بلک تودور پارک شده است و نشان میدهد که با ارزشترین دارایی او ابرخودروی هیب، بریت،ایی جدیدش است که با رنگ نارنجی پر جنب و جوش تمام شده است.

3 ع، ها
اینستاگرام رسمی سرنخ (@officialclue) هر روز شواهد جدیدی از جمله شهادت های مشکوک، اظهارات شاهدان و حساب های اول شخص را به اشتراک می گذارد تا بازیکنان جه، را درگیر یک رمز و راز همه جانبه سرنخ کند. سرنخها شامل شخصیتهای فرا انسان بر اساس مظنونین بازی میشوند که شرکتکنندگان را در پیچ و خمهای بازی هدایت میکنند.
در هفته دوم، یک مدرک منحصر به فرد در کانال اینستاگرام McLaren Automotive در آمریکای شمالی به اشتراک گذاشته خواهد شد.@mclarennorthamerica). این شواهد ممکن است بخش مهمی از اطلاعات باشد که می تواند به حل معمای هویت قاتل کمک کند. در پایان ماه مارس، بازی با عجله برای گرفتن ابرخودروی محبوب بلک به پایان میرسد و مظنون، از جمله سرآشپز وایت، میس اسکارلت و شهردار گرین، همگی برای دریافت این جایزه رقابت میکنند.
بازی رمز و راز قتل می تواند راهی سرگرم کننده برای قرار دادن بازی تخته ای Clue و ابرخودروی آرتورا مک لارن در کانون توجه باشد. آرتورا جدیدترین ابرخودروی هیب، این برند، اولین مدلی است که از معماری س، وزن کربن مک لارن (MCLA) بهره می برد.
مک لارن با استفاده از محبوبیت رسانههای اجتماعی و نوستالژی یک بازی ک،یک، یک استراتژی بازاریابی جالب ایجاد کرده است که مطمئناً بازیکنان را درگیر میکند و در اینستاگرام سر و صدا ایجاد میکند، که اتفاقاً بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. پایگاه کاربری گسترده و متنوعی دارد.
منبع: https://www.motor1.com/news/655369/mclaren-artura-hasbro-clue-،/