همه این اطلاعات در نقشه راه محصول جدید مارک ژاپن تا سال 2028 فاش شده است.
میتسوبیشی L200 2024 / رندر تریتون سعی می کند XRT را برای تولید باز کند
منبع: https://www.motor1.com/news/659017/2024-mitsubi،-l200-triton-rendering-tries-unwrap-xrt-،uction/
میتسوبیشی هیچ جزئیات فنی را فاش نکرده است، اگرچه اعلام کرده است که یک موتور دیزلی نسل بعدی قدرت این مدل را به همراه امکان برقیسازی خواهد کرد.
L200/Triton جدید قرار است در سال مالی 2023 در تایلند رونمایی شود و سایر مناطق نیز از آن پیروی کنند. اما این تمام چیزی نیست که میتسوبیشی در آستین دارد. این شرکت همچنین در حال توسعه یک پیکاپ تمام الکتریکی است که قرار است بین سالهای 2025 و 2028 وارد بازار شود. نسل جدید شاسیبلند سایز متوسط مبتنی بر پیکاپ، معروف به Pajero Sport/Montero Sport نیز در این بازه زم، معرفی خواهد شد.
همانطور که انتظار میرفت، نسل ششم L200/Triton دارای طراحی چراغهای جلو ت،یمشده است. به نظر میرسد که بدنه و عضل، با شبح مربعی، بهعلاوه رندر غیررسمی بالا، ،تیک آفرود کانسپت XRT را حفظ کرده است. کانسپت نمایش داده شده در تایلند با برند Ralliart به اضافه دو ،تیک زاپاس و یک اسنورکل عرضه شد.
گزارشها همچنین میگویند که مدل نسل بعدی دارای یک شاسی نردب، بهروز شده خواهد بود که با کامیونهای سایز متوسط نیسان ناوارا به اشتراک گذاشته میشود. هر دو کامیون احتمالاً فاصله بین دو محور و بستر بزرگتری خواهند داشت.
به این دلیل که میتسوبیشی رالی آرت نمونه اولیه L200/Triton جدید را در مسابقات رالی کراس کانتری آسیا (AXCR) 2023 به نمایش می گذارد و به علاقه مندان آفرود طعمی از آنچه در راه است می دهد. شایان ذکر است، تیم میتسوبیشی رالیارت سال گذشته مقام اول را در AXCR ،ب کرد.

این نسل جدید چند روز پیش در نمایشگاه بینالمللی خودرو بانکوک به ،وان کانسپت میتسوبیشی XRT معرفی شد. با این حال، به نظر می رسد یک نمونه اولیه با پوشش نازک با پانل های تولید در جای خود، با جزئیات پنهان شده توسط پوشش استتار. دوستان ما از دوچرخه سعی می کند مفهوم را باز کند تا مدل تولید را آشکار کند.
میتسوبیشی در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین وانت پیکاپ سایز متوسط خود، L200/Triton است که در برخی بازارها به نام Strada نیز شناخته می شود. نسل پنجم مدل فعلی نزدیک به یک دهه است که وجود دارد، بنابراین قطعاً باید جایگزین شود.