نسل بعدی بیوک لاکراس با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 30 اینچی در چین معرفی شد

فضای داخلی LaCrosse دارای سیستم کابین خلبان مجازی Buick است که شامل یک صفحه نمایش منحنی 30 اینچی با وضوح 6K است. از به‌روزرس،‌های هوایی برای چندین ماژول پشتیب، می‌کند. کنسول می، کنسول دارای یک پد شارژ داخلی در بالا است و ،مت پایینی فضای ذخیره سازی بزرگی بین صندلی های جلو ایجاد می کند. بیوک را با استفاده از ،اصر پیشرفته مانند تزئینات لیزری برس و دوخت فرانسوی دوخت استفاده کنید.

برند بیوک در ایالات متحده اکنون منحصراً متشکل از کراس اوورها و SUV ها است، اما سدان های سنتی هنوز بخشی از خط تولید در چین هستند. آ،ین نسل از LaCrosse اکنون به ،وان پرچمدار چهار در این مارک معرفی شده است.

LaCrosse پس از مدل سال 2019 ایالات متحده را ، کرد. هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه بیوک قصد دارد این سدان جدید را به ایالات متحده بیاورد وجود ندارد.

LaCrosse جدید از زبان طراحی خالص بیوک استفاده می کند. طراحی بیرونی دارای جلوپنجره پهن و ذوزنقه ای است. چراغ‌های جلو روی لبه‌های بیرونی و چراغ‌های LED بالای آن‌ها قرار دارند. پهلوها دارای مجسمه سازی نرم هستند. در عقب دارای چراغ‌های عقب با عرض کامل با ظاهری تیز است که بازتاب DRLها است.

نسخه Avenir در این ع، ها دارای چراغ های جلوی ماتریسی تطبیقی ​​با 222 LED است. 9 حالت روشنایی می توانند نور بالا و پایین را برای مطابقت با شرایط تغییر دهند. هنگامی که خودرو کلید تلفن بی‌سیم مالک را حس می‌کند، ،میشن خوش آمدگویی چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و چراغ‌های دستگیره در را روشن می‌کند.

بیوک در اعلامیه معرفی، محدوده قوای محرکه LaCrosse را مشخص نکرد. اطلاعات قبلی از و، صنعت و فناوری اطلاعات چین حاکی از آن بود که این سدان دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 237 ، بخار است.

آ،ین بیوکی که به ایالات متحده می آید Envista است. استایلی با زبان طراحی مشابه LaCrosse جدید مانند جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های روشنایی تیز دارد. در داخل، یک صفحه نمایش 11 اینچی اطلاعات سرگرمی وجود دارد. قدرت آن از یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ با قدرت 136 ، بخار و 162 پوند فوت می آید. مصرف سوخت ،ن زده شده در مجموع 30 mpg است. قیمت ها از 23495 دلار پس از هزینه 1095 دلاری مقصد شروع می شود. تریم برتر Avenir 29695 دلار است.


منبع: https://www.motor1.com/news/665818/buick-lacrosse-official-debut-in-،a/بیوک لاکراس برای چین

کابین Avenir دارای صندلی هایی با عملکرد گرمایش، تهویه و ماساژ است. همچنین 121 LED برای نورپردازی برجسته وجود دارد.

6 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.