نسل بعدی ب ام و سری 2 گرن کوپه برای اولین بار جاسوسی شد

،مت جلویی دارای طرحی عجیب برای مش، های کلیه BMW است. نسخه کوچکی از آنها در مرکز بینی قرار دارد. به علاوه، دو دهانه بزرگتر در کنار آنها وجود دارد. تیم توسعه، مش سفید را در بخش‌های بزرگ‌تر قرار می‌دهد، اما به نظر نمی‌رسد این قطعات قطعاتی با مشخصات تولید باشند.

در عقب چراغ‌های عقب با شکل تقریباً بیضی شکل دارد و به سمت صندوق عقب کشیده می‌شوند. به نظر نمی رسد سپر به دلیل وجود بازتابنده های جعبه ای در هر طرف، بخشی از تولید باشد. یک صدا خفه کن در زیر خودرو قابل مشاهده است، اما لوله های اگزوز در معرض دید نیستند.

BMW در حال توسعه است پلت فرم Neue Kl،e آن به طور خاص برای خودروهای برقی آینده. اولین محصولی که از این زیرساخت ها استفاده می کند باید در سال 2025 وارد بازار شود و ظاهراً نام i3 را احیا می کند. باتری‌های این مدل‌ها 20 درصد چگالی انرژی و 30 درصد بازده بسته‌بندی بهتری نسبت به بسته‌هایی که خودروساز در حال حاضر استفاده می‌کند، خواهند داشت. می تواند تا چهار موتور الکتریکی را پشتیب، کند و ،وجی آن می تواند از 268 ، بخار تا 1341 ، بخار باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/674878/next-gen-bmw-2-series-gran-coupe-spy-s،ts/

ع، ها حتی نگاهی اجمالی به داخل کابین ندارند.

این احتمالاً در میان آ،ین BMW با موتور احتراقی است. طبق برنامه‌های این خودروساز، تا سال 2025، انتظار می‌رود 25 درصد از فروش کاملاً الکتریکی باشد و این نسبت در سال 2026 به 33 درصد افزایش یابد. هدف این است که تا سال 2030 بیش از 10 میلیون خودروی الکتریکی در سال تحویل داده شود.

یک چین تیز که از میان دستگیره‌های در می‌رود، از خط شانه‌های هر طرف می‌گذرد. این خودرو بر روی چرخ هایی با پره های Y شکل و روکش ماشینکاری شده سوار می شود.

ب ام و سری 2 گرن کوپه دارای یک جفت درب اضافی برای ایجاد یک سدان اسپرت جمع و جور است. این تصاویر جاسوسی نشان می دهد که نسل جدیدی از چهار درب کوچک در حال توسعه است. جاسوسان ما پیش‌بینی می‌کنند که تولید در اوا، سال 2024 آغاز شود.

فاسیای پایین دارای دهانه‌های ذوزنقه‌ای در هر طرف است و تیم آزمایش این بخش‌ها را با توری سفید مانند پانل‌های داخل توری کلیه پنهان می‌کند. یک بخش مرکزی گسترده دارای دو میله متقاطع و پنج نوار عمودی است.

محدوده پیشرانه نیز یک راز است، اما طبق گزارش ها، سری 2 جدید گرن کوپه بر روی پلت فرم فعلی مدل سوار می شود. این بدان م،است که این خودرو به صورت استاندارد چرخ‌های جلو خواهد بود اما سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

ع، های جاسوسی نسل بعدی BMW سری 2 Gran Coupe

22 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.