نمای داخلی اشکودا کودیاک 2024 تا حدی در تصاویر جاسوسی جدید به نمایش درآمد

دریچه های هوای مرکزی دیگر در کنار صفحه نمایش لمسی نیستند و توسط اشکودا در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند. در اینجا امیدواریم که تکه‌ای از پارچه روی کنسول مرکزی کنترل‌های جداگانه‌ای را برای تنظیمات آب و هوا پنهان کند، بدون اینکه نیازی به تنظیم همه چیز از سرگرمی اطلاعاتی باشد. خوانندگان چشم عقابی متوجه خواهند شد که انتخابگر دنده اکنون یک ساقه روی فرمان است تا فضای بین صندلی ها را برای ذخیره سازی اضافی آزاد کند.

اشکودا در پاییز امسال و زم، که Superb بعدی نیز عرضه خواهد شد، اما در تاریخ متفاوتی از کودیاک جدید رونمایی خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/674148/2024-skoda-kodiaq-interior-spy/

13 ع، ها

همه نسخه‌های کودیاک جدید منحصراً با گیر،س اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه عرضه می‌شوند، به‌جز نسخه هیب، پلاگین که مدل برقی آن از یک DSG شش سرعته بهره می‌برد. قدرت از موتورهای بنزینی 1.5 TSI و 2.0 TSI با 150 ، بخار و 204 ، بخار تامین می شود. اینها در کنار 2.0 TDI در دو حالت تنظیم (150 ، بخار و 193 ، بخار) ارائه خواهند شد.

سایر جزئیات شناخته شده عبارتند از تکامل چراغ‌های LED ماتریسی، نمایشگر هدآپ جدید، کروز کنترل تطبیقی ​​بهبودیافته با توقف و حرکت، و شارژ باتری DC تا 50 کیلو وات.

پشت فرمان آشنای دو پره، یک خوشه ابزار کاملا دیجیتالی 10.25 اینچی با چراغ های هشدار زیاد روشن قرار دارد. این از یک نمونه اولیه در حال پیشرفت انتظار می رود و ما مطمئن هستیم که با شروع تولید سری اشکودا همه چیز درست خواهد شد. این نمایشگر 12.9 اینچی وسط تصویری از نمای جلوی خودرو را نشان می‌دهد که به‌طور غیرمستقیم نشان می‌دهد کودیاک 2024 بیشتر در امتداد خطوط فیس لیفت دوم برای مدل فعلی خواهد بود.

همین چند روز پیش بود که اشکودا جزئیات قابل توجهی در مورد مشخصات فنی کودیاک جدید ارائه کرد و امروز ما چیزی به همان خوبی را ارائه می کنیم. جاسوسان ما توانستند به خوبی به داخل کابین فول، واگن تیگوان چک با سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگ که از داشبورد بیرون آمده بود نگاه کنند. هیچ کنترل معمولی در اطراف آن وجود ندارد، به جز دکمه روشن/خاموش که در زیر در مرکز نصب شده است.

ع، جاسوسی اشکودا کودیاک 2024

شاسی بلند سایز متوسط ​​جدید در حالی که فاصله بین دو محور (2791 میلی متر یا 110 اینچ) را حمل می کند، 61 میلی متر (2.4 اینچ) تا 4758 میلی متر (187.3 اینچ) کشیده می شود. بار دیگر، هر دو پیکربندی پنج و هفت صندلی ارائه خواهند شد، که دومی در مقایسه با کودیاک ،وجی، 15 میلی‌متر فضای سر اضافی را برای سرنشینان ردیف سوم ارائه می‌کند. مدل دو ردیفه با تا شدن صندلی های عقب 910 لیتر یا 75 لیتر بیشتر از قبل ظرفیت بار خواهد داشت.

بسته به موتور، ،یداران از بین چرخ های جلو یا چهار چرخ متحرک انتخاب می کنند. Kodiaq PHEV یک موتور 1.5 TSI را با یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری 25.7 کیلووات ساعتی جفت می کند که برد الکتریکی بیش از 62 مایل (100 کیلومتر) را ارائه می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.