کار بر روی نسل بعدی فول، واگن پاسات ادامه دارد و نمونه های اولیه این خودرو اکنون برای ارزیابی های جدید سرعت بالا در نوربرگ رینگ بازگشته اند. ما در پاییز 2022 خودروهای آزمایشی مختلفی را که تحت آزمایشات در پیست قرار میگرفتند جاسوسی کردیم و به نظر میرسد که خودروساز آلم، میخواهد قبل از آماده شدن واگن برای عرضه به بازار، تنظیمات نهایی را انجام دهد.
اگر تا به حال نشنیده اید، پاسات جدید به طور انحصاری به ،وان یک استیشن به فروش می رسد. ID.7 اکنون به ،وان جایگزینی برای سدان پاسات عمل می کند و نسل B9 از مدل سگمنت D تنها در یک نسخه سقف بلند در سراسر اروپا توزیع می شود. به ،وان یادآوری، تولید پاسات پس از مدل سال 2022 در ایالات متحده متوقف شد و هیچ نشانه ای وجود ندارد که جانشین آن به ایالت وارد شود.

18 ع، ها
برای مدل جدید، فول، واگن بیشتر کارهای توسعه را به اشکودا محول کرد، اما با توجه به ارتباط نزدیک بین مدل آلم، و پسر عموی چکش، این موضوع واقعاً جای تعجب ندارد. پاسات و سوپرب هر دو در کارخانه گروه فول، واگن در براتیسلاوا (اسلواکی) تولید خواهند شد و حجم تولید خودروهای الکتریکی در Emden (آلمان) و کواسینی (جمهوری چک) باقی خواهد ماند. به ،وان یک نکته جانبی، Superb همچنان در دو نوع لیفت ، و واگن در دسترس خواهد بود.
با این حال، سقوط سدان پاسات از بازار احتمالاً چندان تعجب آور نیست. بخش D اروپا به طور مداوم مشتریان خود را از دست می دهد زیرا تعداد بیشتری از مردم اکنون به سمت خودروهای شاسی بلند روی می آورند. فورد موندئو و اوپل اینسیگنیا که زم، خودروهای محبوب بخش D بودند، با ادامه کاهش این بخش، دیگر در دسترس نیستند.
تا آنجا که به پاسات B9 جدید مربوط می شود، این یک تکامل یافته از خودروهای موجود بر روی پلت فرم MQB خواهد بود. این خودرو موتورهای گازی و دیزلی جدید و کارآمدتری را دریافت خواهد کرد که مطابق با استانداردهای آلایندگی یورو 7 آینده طراحی شده اند. پیشرانههای هیب، پلاگین تأیید نشدهاند، اما احتمالاً میتوان حدس زد که بخشی از این محدوده باشند.
تحویل پاسات جدید قرار است در سپتامبر امسال آغاز شود، که به این م،ی است که به احتمال زیاد در چند ماه آینده عرضه رسمی خواهد شد.
منبع: https://www.motor1.com/news/664452/2024-vw-p،at-spied-nurburgring/