نیسان در حال بررسی ادعاهایی است که مدیر عامل آن مدیر عامل را تحت نظر داشته است: گزارش

گوپتا که در سال 2019 به ،وان مدیر عامل نیسان منصوب شد، شرایط توافقنامه تجدید نظر شده با رنو را زیر سوال برده بود. اوچیدا که به دنبال نهایی ، توافق است، تحت نظر قرار گرفت. ظاهراً اوچیدا می‌خواست اطلاعاتی را بیابد که بتواند به ،وان اهرمی برای برکناری گوپتا، که در اوایل ماه جاری اعلام کرده بود، استفاده کند. پیش از این، گوپتا نقش مهمی در طرح چرخش نیسان، که هدف آن ساده‌سازی عملیات بود، ایفا کرد و به‌،وان پیشتاز برای پست مدیرعاملی شناخته می‌شد.

،وج اشو، گوپتا از نیسان سوالاتی را در مورد رهبری آینده این شرکت و اتحاد آن با رنو ایجاد می کند. ادعاهای نظارت و اختلافات داخلی بیشتر به نگر، ها در مورد بی ثباتی در شرکت می افزاید. نیسان قصد دارد جزئیات تغییرات رهبری خود را در اطلاعیه ای آتی ارائه دهد که نشان دهنده مسیری است که قصد دارد در آینده در پیش بگیرد.

سخنگوی نیسان در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر درباره تحقیقات نظارتی، پاسخ داد: “اشخاص ثالث مستقل برای راستی‌آزمایی حقایق و انجام اقدامات من، حفظ شده‌اند.” نیسان ادعاهای نظارتی را تایید یا رد نکرد و مشخص نکرد که چه ،ی تحقیقات را انجام می دهد. همچنین از اظهار نظر بیشتر در مورد این داستان خودداری کرد.

ادعاهای نظارتی که اولین بار توسط فایننشال تایمز گزارش شد، توسط نادا در نامه ای به تاریخ 19 آوریل به مدیران مستقل هیئت مدیره خودروساز ژاپنی ارائه شد. به گزارش رویترز، که نسخه‌ای از نامه را نیز به دست آورده است، نادا می‌گوید که اوچیدا در «مدت طول،» نامشخصی بر گوپتا نظارت داشته است. این نامه همچنین به اطلاعاتی مربوط به شکاف بین مدیریت ارشد نیسان بر سر رابطه با رنو و نگر، در مورد نقل و انتقال مالکیت م،وی مربوط می شود.

این رسوایی به دنبال یک دوره پر فراز و نشیب در تاریخ نیسان است که در آن کارلوس گوسن، مدیر عامل قبلی نیسان که پنج سال پیش متهم به پنهان ، درآمد علاوه بر سایر اتهامات مالی شده بود، درگیر شد. غصن در ژاپن در بازداشت خانگی قرار گرفت اما بعداً با کمک یک شرکت امنیتی خصوصی با پنهان شدن در جعبه ابزار به لبنان گریخت. اینترپل در حال حاضر یک اخطار قرمز برای دستگیری او صادر کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/674107/nissan-investigates-surveillance-claims-by-ceo/

نیسان در حال بررسی ادعاهایی است مبنی بر اینکه مدیر عامل شرکت ماکوتو اوچیدا نظارت بر آشو، گوپتا، مدیر عملیاتی در حال ،وج از این خودروساز را انجام داده است. به گفته هاری نادا، مشاور ارشد نیسان، این نظارت ت، برای به دست آوردن اهرم و حذف گوپتا بود که اوچیدا آن را مانعی برای دستیابی به توافق جدید با رنو می‌دانست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.