اما این چیزی نیست که این ساخت را منحصر به فرد می کند. درست در پشت، به سختی می توان آن بال عظیم APR GT1000 گردن قو را که به شاسی متصل است از دست داد. با یک نگاه سریع و می د،م که رکورد ثابتی برای بزرگترین بال نصب شده روی خودرو وجود ندارد، اما با نگاهی به ساختار و متن، با خود خودرو، باید نوعی رکورد برای این کار وجود داشته باشد.
به غیر از موتور و کیت بدنه، این 300ZX به مجموعه ای از چرخ های SSR SP1 و سیستم تعلیق Air Lift نیز مجهز شده است. حتی رنگ آن نیز خاص است، با رنگی که توسط خود مالک طراحی شده است.
این نیسان 300ZX که توسط شخصی به نام کارلوس ساخته شده است، مدل 1990 است اما با کیت بدنه پهن PMZ-L V2. همانطور که گفته شد، یک موتور تک توربو 2JZ در زیر کاپوت خود دارد. حتی گیر،س آن نیز از یک سوپرای 1997 گرفته شده است که عملاً این خودرو را یک نیسان با قلب تویوتا می سازد.
همراه با سایر هزینه ها، از جمله پایه 300ZX، کارلوس ،ن زد که بیش از 100000 دلار برای این ساخت هزینه کرده است. آیا این همه ارزشش را داشت؟ خوب، آن مرد خوشحال و از ساختش مفت، به نظر می رسد، به خصوص با این واقعیت که ساختش در سال گذشته در SEMA به نمایش گذاشته شد، بنابراین وجود دارد.