هرآنچه که باید درباره اتاق فرار بدانید | allescape

هرآنچه که باید درباره اتاق فرار بدانید | allescape

اینکه مخاطبان واقعا بتوانند قصه بشنوند، در دل قصه قرار بگیرند و درست عین شخصیت‌های یک بازی ویدیویی، معماهای با کیفیت حل کنند و دکورهای خوب با اتمسفری هیجان‌انگیز را تجربه کنند. نکته‌ای که درباره اتاق‌های فرار وجود دارد، ریشه آن‌ها در بازی‌های ویدیویی است. معما و حل پازل‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که می‌توان در بازی‌های ویدیویی پیدا کرد. اتاق‌های فرار محیطی شبیه‌سازی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند که اتمسفری همخوان با سناریو و داستان بازی دارد. اینجا است که بازیکنان اتاق فرار خود را در محیطی می‌بینند که داستانی در آن جریان دارد و باید با حل معماها به وسیله اشیا موجود در محیط به پیشبرد داستان کمک کنند.

طراحی این بازی به‌صورت فضاهای مختلفی از جمله رستوران، هتل، سلول‌های زندان، کلبه دورافتاده و حتی همانند ایستگاه‌های فضایی است. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج چالش معمای اسکیپ روم شوید. افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در ماجراهای این اتاق فرار شرکت کنند. برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است. از زمانی که قاتل می‌خوابد ۶۰ دقیقه فرصت دارید که فرار کنید.

۲. اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه

قبل و بعد از هر سانس بازی در اتاق فرار ریون ، همه قفل ها و لوازم داخل بازی اتاق فرار بلوار معلم مشهد و لابی اتاق فرار ستاری مشهد، ضد عفونی می شود. اتاق فرار مشهد توانسته است شکل تازه‌ای از تفریح و ورزش را به ارمغان بیاورد. شاید جالب باشد بدانید فلسفۀ این بازی جدید چیست؟ یا دلیل اهمیت و جذابیت آن چه می‌تواند باشد. در پاسخ به این پرسش‌ باید گفت اتاق فرار شرکت‌کنندگان در بازی را در شرایطی خاص و غیرمتعارف قرار می‌دهد. این شرایط غیر متعارف سبب می‌شود افراد شرکت‌کننده در بازی شرایط خاص و عجیب را تجربه کنند. آن هم به صورتی که هیچ آسیب و خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

ساعت کاری مجموعه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ و روزهای تعطیل هم ساعت ۱۱ الی ۲۳ ا ست. در حال حاضر سه اتاق فرار در کیش فعال است که در ادامه به‌طور مختصر به معرفی بازی آنها پرداخته‌ایم. داستان این اسکیپ روم کیش ترسناک نیست؛ و می‌توانید کودکان را نیز به همراه خود داشته باشید. در این داستان شما کارآگاه‌هایی هستید که مسئول بازجویی از یک قاتل زنجیر‌ای است. اما همین قاتل شما را در یک اتاق حبس کرده و گازی سمی در حال پر کردن فضای اتاق است. حالا شما فقط یک ساعت زمان دارید تا خود را از این اتاق نجات دهید.

۳. اتاق فرار روانی

این نویسنده تصمیم می گیرد به جای نشر داستان هایش، وبلاگی ایجاد کند و از این راه با مخاطبان گسترده ای ارتباط برقرار کند. شما در این اتاق فرار یک افسر اطلاعات هستید که تصمیم گرفته اید فردی مشکوک را تعقیب کنید. بعد از توقف در یک مغازه مواد شیمیایی و چند ابزار فروشی در نهایت به منزل او می رسید و چند روز آنجا را زیر نظر می گیرید. ۴ نفر در شبانه روز که رفت و آمد مشکوکی دارند توجه شما را جلب می کند و شما تصمیم می گیرید که مخفیانه وارد منزل آن شخص شوید. اتاق فرار باغ متروکه مشهد از اتاق فرار مهیج و یکی دیگر از مقصدهای گردشگری و هیجان گردی این شهر مقدس به شمار می رود.

  • داستان این اسکیپ روم کیش، با رخ دادن قتل‌هایی زنجیره‌ای در یک موزه آغاز شده و تیم شما مسئولیت کشف معمای این قتل‌ها را برعهده خواهد داشت.
  • اتاق فرار چند سالی است که در ایران به یک بازی محبوب تبدیل شده است؛ و به همین دلیل در جزیره کیش نیز اتاق فرارهای متعددی در حالی فعالیت هستند.
  • اتاق فرار مشهد احضار در سال های اخیر توانسته با نظر مثبت علاقمندان به اسکیپ روم های این شهر مواجه شود.
  • مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.