هزینه های ویژه Morgan Super 3 Malle Rally 54,995 پوند، همراه با یک کت

Super 3 مخصوص ایالات متحده با نسخه اروپا متفاوت به نظر می رسد. از چراغ‌های جلو نصب شده در مرکز استفاده می‌کند و ا،امات فدرال باعث تغییر در چراغ‌های عقب، چراغ‌های راهنما و بازتابنده‌ها می‌شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/678445/m،-super-3-malle-rally-special-edition-debut/

این M، Super 3 بهینه‌سازی‌شده دارای بدنه‌ای زرد، قرمز یا سیاه است و دارای گرافیکی الهام‌گرفته از نقشه توپوگرافی از جاده کوهست، بریت،ایی مورد علاقه Malle است. م،وط بینی، حلقه های رول و اگزوز پهن هستند. ،یداران می توانند یک عدد برای گرد در هر پهلو انتخاب کنند. امکانات رفاهی شامل صندلی های گرم شونده، روشنایی محل پا، ،وجی شارژ USB و حتی یک جا لیو، است. نمای بیرونی دارای حفاظ های پله ای و پنیر است.

،یداران همچنین قطعات مجموعه پوشاک M، x Malle را دریافت می کنند. لباس شامل الف ژاکت بوم موم شده بریت،ایی 10 اونسی با یک بافل طوفان در اطراف گردن، یک پورت هدفون GPS و بسیاری از جیب ها. این کت می تواند برای گرم نگه داشتن زانو در Super 3 بدون سقف به محافظ زانو متصل شود. آنها در رنگ های شنی یا مشکی موجود هستند.

Malle یک شرکت بریت،ایی است که لباس های فضای باز تولید می کند و ماجراجویی های موتور سیکلت را در سراسر جهان هماهنگ می کند. این تجارت با فلسفه “آماده شدن برای گم شدن” پیش می رود. شرکت مورگان موتور برای ایجاد M، Super 3 Malle Rally Special با این برند همکاری کرد. قیمت این مدل معادل 70497 دلار (54995 پوند در بریت،ا) است.

مورگان قصد دارد Super 3 جدید را در ایالات متحده عرضه کند، البته نه نسخه Malle Rally Special. قیمت در آنجا از 53938 دلار شروع می شود. قدرت از یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری فورد به جای V-twin قبلی تامین می شود. ،وجی در حال حاضر 118 ، بخار و 110 پوند فوت به جای 82 ، بخار و 103 پوند فوت نیروگاه قبلی است.

،یداران این نسخه ویژه یک ورودی در ماجراجویی های یک هفته ای Malle در ،ستان، کوه های آلپ یا قطب شمال دریافت می کنند. به ،وان مثال، سفر از طریق بریت،ای کبیر یک مسیر 1500 مایلی را از نوک ج،ی جزیره تا قله را پوشش می دهد. سفر آلپ از شش کشور اروپایی طی شش روز می گذرد.

36 ع، ها

علاوه بر این، Malle Rally Special این امکان را برای ،یداران فراهم می‌کند که از دفتر مرکزی مورگان در مالورن، ،ستان بازدید کنند تا ببینند چه چیزی در تولید Super 3 رخ می‌دهد.

این پیشرانه به Super 3 این امکان را می دهد که در 7.0 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و به حدا،ر سرعت 130 مایل در ساعت برسد.

M، Super 3 Malle Rally Special

مورگان گیر،س پنج سرعته دستی را از مزدا MX-5 میاتا تهیه می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.