هنسی از مایکل جردن ونوم اف 5 رودستر برای اولین بار در مونتری کنایه می کند

Venom F5 Revolution که در ژانویه معرفی شد، همان قدرت 1817 ، بخاری نسخه‌های دیگر را دارد. هنسی می گوید 6.6 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو آن “برای استفاده رقابتی کالیبره شده است”، اما از آنجا، این شرکت یک بسته جامع هوا را نصب می کند و سیستم تعلیق را برای حدا،ر حمله در مسیر تنظیم می کند. یک اسکوپ سقفی نیز اضافه شده است، اما اگر در مورد یک خودروی Venom F5 Revolution Roadster صحبت می کنیم، این موضوع تقریباً بحث برانگیز است.

یک دقیقه از بررسی عملکرد Hennessey مستقر در تگزاس می گذرد. در ماه مه، بنیانگذار شرکت جان هنسی را با اسطوره بسکتبال مایکل جردن دیدیم که در کنار یک رودستر Venom F5 ایستاده بودند. ع، به وضوح افراد را نشان می داد، اما ،مت زیادی از خودرو را نشان نمی داد. ما در آن زمان زیاد به آن فکر نکردیم، اما یک تیزر جدید نشان می‌دهد که در اینجا چیز کمی بیشتر اتفاق می‌افتد.

Hennessey Venom F5 Revolution

اگر حدس و گمان های آگاهانه ما در 18 آگوست بررسی شود، خواهیم فهمید.




منبع: https://www.motor1.com/news/676384/hennessey-teases-michael-jordan-venom-f5-roadster-monterey-debut/با مرور مجدد پست اجتماعی هنسی با جردن، به وضوح شاهد کمبود سقف هستیم، بنابراین با یک رودستر سروکار داریم. با این حال، ما همچنین هواپیماهای شیرجه کوچک را جلوتر از چرخ جلو در F5 Revolution می بینیم. آیا سواری جردن واقعاً می تواند یک رودستر Venom F5 Revolution باشد؟ یا ممکن است رودستر دارای برخی از ارتقاء هوای انقلاب باشد؟ در هر صورت، این چیزی است که هنسی هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است. شاید این پیام پنهان در این تیزر باشد.

هنسی با توجه به رسانه های اجتماعی، هنوز مقدار زیادی از ماشین را نشان نمی دهد. ما فقط به بخشی از کاپوت فیبر کربنی در ،مت جلو نگاه می‌کنیم که نشان‌واره هنسی و خطوط زرد در نمای واضحی دارد. در پایین تصویر، ورودی هوای بزرگ با تاریخ 8.18.23 وصل شده را می بینیم. این ورودی به پایان هفته خودروی مونتری می رسد و در روز جمع آوری بلدرچین فرود می آید. با توجه به اینکه این یک هشتگ در پست اینستاگرام هنسی نیز هست، بدیهی است که این شرکت برای این رویداد محترم برنامه ریزی کرده است.

26 ع، ها

اردن در کجای این موضوع قرار می گیرد؟ خودرویی که در ماه می دیدیم یک رودستر سیاه رنگ با تزئینات زرد بود که با آنچه در اینجا می بینیم مطابقت دارد. مسلماً هیچ تأیید رسمی مبنی بر اینکه این تیزر جدید خودروی او است وجود ندارد، اما با توجه به اینکه تنها 30 دستگاه از ونوم F5 رودستر برای تولید در نظر گرفته شده است، چه تعداد دقیقاً همان طرح رنگی را خواهند داشت؟ این امر به ویژه با در نظر گرفتن تیزر پست هنسی در مورد “بیان قطعی صنعت خودروسازی” صادق است. با قیمت 3 میلیون دلاری F5 رودستر، افزودن تغییرات سفارشی بخشی از تجربه است.

آیا چیزی بیشتر از رونمایی کامل از ونوم F5 رودستر مشکی مایکل جردن ممکن است اتفاق بیفتد؟ این خودرو در حال حاضر تحویل داده شده است، و آ،ین چیزی که شنیدیم، بعد از معرفی Venom F5 Revolution متمرکز بر پیست، هیچ چیز جدیدی در آشپزخانه هنسی وجود نداشت. اما اینجاست که همه چیز جالب می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.