هوندا مقدمه جدید را به عنوان یک ماشین عملکردی می بیند
انتشار: بهمن 10، 1403
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

هوندا مقدمه جدید را به عنوان یک ماشین عملکردی می بیند


هوندا در مورد مشخصات فنی جدید Prelud بسیار آرام بود و از جزئیات این امر امتناع ورزید. از آنجا که ما می د،م که این یک هیبرید خواهد بود ، تقریباً همه تصور می کنند که این یک هیبرید مدنی است که به ،وان یک کوپه مجدداً مجدداً تشکیل می شود. شاید بیشتر از آن وجود داشته باشد؟ تا زم، که رمز و راز ت،یم نشود ، یک مقام شرکتی اجازه داده است که مدل نسل ششم به ،وان یک وسیله نقلیه عملکردی قرار بگیرد.

جسیکا لودرمیلک ، معاون معاون رئیس جمهور فروش ملی هوندا در ایالات متحده ، گفت اخبار خودرو که مقدمه جدید به ،وان یک ماشین عملکرد واقعی به بازار عرضه می شود. این یک جمله جالب و تا حدودی غیر منتظره است ، با توجه به اینکه مهندس ارشد هوندا Tomoyuki Yamagami در اوا، سال 2023 اعتراف کرد که کوپه "قرار نیست ورزشی ترین و زیپ ترین اتومبیل باشد که به مدارها می رود."

ما به شما یادآوری می کنیم که Hybrid Civic 200 ، بخار و 232 پوند فوت از یک موتور بنزینی 2.0 لیتری طبیعی و یک جفت موتور الکتریکی بسته بندی می کند. یکی مانند ژنراتور رفتار می کند و مستقیماً به موتور چهار سیلندر وصل می شود که در چرخه اتکینسون کار می کند ، در حالی که دیگری به ،وان یک موتور کشش عمل می کند.

اگرچه هوندا در مورد محدوده مقدمات مخفی بوده است ، اما فاش کرده است که تازه وارد فناوری S+ Shift را معرفی می کند. کوپه ابتدا آن را دریافت می کند ، اما متعاقباً در تمام اتومبیل های الکتریکی شرکت با سیستم هیب، دو حرکتی نصب می شود. بدون ورود به مشخصات ، برند ژاپنی می گوید که فناوری جدید می تواند "صدا و احساس تغییر سریع دنده اتوماتیک را شبیه سازی کند" ، به این م،ی که رانندگی هیجان انگیز تر است ، احتمالاً با رفتار کمتر مانند یک انتقال متغیر مداوم متغیر (CVT).

یک نمونه اولیه سال گذشته توسط رو،مه نگاران ژاپنی حتی شیفت های دست و پنجه نرم کرد تا چرخ دنده ها را به طور واقعی تغییر دهد ، که ما را به یاد عملکرد تغییر Grin N Grin Hyundai Ioniq 5 N می رساند. هوندا همچنین در صداهای تغییر دنده مصنوعی پخته شد. مقدمه کار در حال پیشرفت یک حالت رانندگی GT بود که بین راحتی و ورزش معمول واقع شده است ، به علاوه میراگرهای تطبیقی \u200b\u200bCivic Type R. علاوه بر این ، این سیستم تعلیق جلوی فرمان دو محور داغ هاچ را به ارث برد. با جدا ، ناخن ها و میراگرها ، این سیستم تعلیق هنگام شتاب و چرخاندن اتومبیل های چرخ جلو با پیشرانه های تورکی ، هدایت گشتاور را کاهش می دهد.

مقدمه جدید دارای آهنگ های گسترده تر و چرخ دستی کوتاه تر از یک هیبرید مدنی معمولی است. در داخل ، این عمدتا یک مدنی خواهد بود ، اما با صندلی های جلو مختلف پشتیب، جانبی بیشتری را ارائه می دهد. با توجه به خط سقف شیب دار ، می تو،د تصور کنید که صندلی عقب آنقدر عالی نخواهد بود. در طرف تلنگر ، درب بزرگ در یک محموله بزرگ اشاره دارد. هوندا هنوز به طور رسمی فضای داخلی خودرو را فاش نکرده است ، و هر زمان که این مقدمه در معرض دید عمومی قرار می گرفت ، از پنجره ها استفاده می کند و نمای را مسدود می کند. این نشان می دهد که در مقایسه با یک مدنی معمولی می تواند تغییرات بیشتری ایجاد شود.

هوندا به رو،مه نگاران ژاپنی گفت که در سال 2024 برای آزمایش یک نمونه اولیه پیش تولید در سال 2024 که این خودرو سفت تر از یک مدنی است در حالی که حدود 10 ٪ از وزن را اصلاح می کند. سیستم تعلیق سخت تر و کنترل واضح تر نیز در این منو قرار دارد ، همه در حالی که ویژگی های یک Tourer Grand را حفظ می کنند.

اگر هوندا بخواهد ماشین را با یک شکاف شماره گیری کند ، یک مقدمه SI یک گام منطقی خواهد بود. با این حال ، ما از خودمان جلو می رویم. از این گذشته ، مدل استاندارد حتی به فروش نرفته است. آمریكا در اوا، سال جاری میلادی این خودرو را در اوایل سال 2026 دنبال خواهد كرد. مقدمه جدید برای بازارهای سمت چپ و راست درایو مهندسی شده است ، بنابراین باید حضور جه، داشته باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/748899/،nda-sees-prelude-performance-car/