همچنین یک دهانه بومرنگ شکل در سپر عقب وجود دارد تا جریان هوا را از طریق دریچه های جلوی چرخ های عقب هدایت کند. در اینجا امیدواریم که آنها به جای اینکه قطعات پ،تیکی تقلبی باشند، یک هدف کاربردی داشته باشند تا ظاهری اسپرتتر به Ioniq 5 N بدهند. آن برف پاک کن عقب منحصراً برای مدل های برتر نیست، زیرا نسخه های کوچکتر این کار را انجام می دهند (سرانجام!) آن را نیز دریافت کنید تغییرات اضافی شامل اسپوی، سقف اسپرت و دیفیوزر برجسته عقب است. در مورد “سرنشین جلو” که کمربند ایمنی بسته است، برای شبیه سازی وزن وجود دارد.
اگر صحبت از آن شد، اکنون Ioniq 5 N حتی بیشتر شبیه یک هات هاچ بزرگ به نظر می رسد که دارای سیستم تعلیق سفت تری است که ارتفاع سواری را کاهش داده است. این چرخ ها باید حداقل 18 اینچ اندازه داشته باشند و در ،تیک های سطح پایین پیچیده شوند. ما انتظار داریم که کالیپرهای ترمز جلو در خودروهای مشتری قرمز رنگ مانند در عقب باشد. این ،مت جلویی است که توجه را به خود جلب کرد زیرا هیوندای مقداری از کامو را حذف کرد تا ورودیهای هوا و پردههای سپر نمایان شود.
11 ع، ها
یک پله بالاتر از کیا EV6 GT که از نظر مک،کی مرتبط است، Ioniq 5 N حدود 600 ، بخار قدرت و چهار چرخ محرک از جفت موتور الکتریکی خود ،ن زده می شود. احتمالاً تا به حال شنیده اید که هیوندای صداهای جعلی موتور، تعویض دنده مصنوعی شبیه سازی خودکار دوکلاچه، ضربات و ضربات شبیه سازی شده و حالت دریفت اختصاصی را اجرا می کند. باتری بدون افزایش اندازه فیزیکی، چگالی انرژی بهتری خواهد داشت.
میتو،د بگویید که رونمایی رسمی یک خودرو درست در همان حوالی است که خودروساز شروع به جدا ، استتار از نمونههای اولیه میکند. این در مورد Ioniq 5 N صدق می کند زیرا هیوندای نسخه پر کارایی این کراس اوور الکتریکی را تا یک هفته دیگر رونمایی خواهد کرد. ع،های جاسوسی جدید یک نمونه اولیه آماده تولید را به تصویر میکشند که در حال آزمایش نهایی است در حالی که رنگ آبی پرفورمنس خود را نشان میدهد که توسط هاتهچهای مجهز به ICE معروف شده است.
در تاریخ 13 ژوئیه در جشنواره سرعت گودوود 2023 منتشر می شود. هزینه آن در ایالات متحده چقدر است؟ ما شرط میبندیم که نسبت به کیا EV6 GT 61600 دلاری برتری داشته باشد.
منبع: https://www.motor1.com/news/675202/hyundai-ioniq-5-n-less-camo-spied/