هیوندای آیونیک 5 N مدل 2024 با سرعت 155 مایل در ساعت در نوربرگ رینگ تیز شد

مشاور فنی اجرایی شرکت فناوری باتری نسل بعدی را برای Ioniq 5 N تبلیغ کرده است که دارای چگالی انرژی بهتر بدون افزایش اندازه بسته است. آلبرت بیرمن قول داده است که برد خودروی چهارچرخ محرکی که امروز به فروش می رسد، که با یک بار شارژ به ازای هر EPA مسافت 256 مایل (412 کیلومتر) را ارائه می دهد، “کمی عقب تر” خواهد بود. EV تند دارای سیستمی به نام N Battery Preconditioning با تنظیمات Drag and Track است. اولی دما را برای حدا،ر توان بهینه می کند در حالی که دومی دما را برای افزایش تعداد دورها کاهش می دهد.

با نگاهی به این ویدیو، Ioniq 5 N را می بینیم که در یک نقطه سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) را انجام می دهد. بعد از اینکه یک دور از پیست نوربرگ رینگ را کامل کرد، باتری خیلی داغ نمی شود زیرا صفحه دیجیتال نشان می دهد که دمای آن در 42 درجه سانتیگراد (107.6 درجه فارنهایت) است. راننده آزمایشی تصمیم می‌گیرد یک دور دیگر را انجام دهد و باید به شما یادآوری کنیم که «رینگ یک مسیر بسیار طول، است که در پیکربندی Nordschleife 12.9 مایل (20.8 کیلومتر) اندازه دارد.

تا آنجا که ما می د،م، تا به حال چنین کمپین تبلیغاتی گسترده ای از هیوندای برای یک محصول جدید وجود نداشته است، اما باز هم، Ioniq 5 N یک مدل معمولی نیست. اولین خودروی الکتریکی عملکرد این برند وارد مرحله آزمایش نهایی در آلمان در نوربرگ رینگ شده است که در آن تمامی محصولات N قبل از فروش مورد ارزیابی قرار می گیرند. این خودروساز همچنین مرکز فنی اروپایی خود را در آنجا دارد، بنابراین می تو،د نوردشلایف را به ،وان خانه ای دور از خانه (سئول) در نظر بگیرید.

تیزر هیوندای آیونیک 5 N 2024 از پیست نوربرگ رینگ

اکنون Ioniq 5 N با یک برف پاک کن عقب بسیار مورد نیاز، تست استقامت 10000 کیلومتری (6213 مایلی) را روی رینگ انجام داده است و در حال حاضر در یک ارزیابی تمام دریچه گاز با همان طول در حال انجام است. به ما گفته می‌شود که مهندسان هیوندای دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر 400 میلی‌متری و به اصطلاح N e-Shift را برای تقلید از گیر،س اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته موجود در مدل‌های N مجهز به موتور احتراقی نصب کرده‌اند.

28 ع، ها

رانندگان همچنین می‌توانند از حالت‌های Sprint و Endurance بخشی از سیستم N Race انتخاب کنند. اسپرینت همه چیز در مورد ارائه تمام قدرت خواهد بود در حالی که استقامت برد را در یک مسیر طول، تر می کند. ،وجی هنوز یک راز است، اگرچه هیوندای قبلاً اشاره کرده بود که Ioniq 5 N قدرتی در حدود 600 ، بخار خواهد داشت. این خودرو باید از کیا EV6 GT با 576 ، بخار قدرت پیشی بگیرد.

جزئیات بیشتر در روزهای آینده منتشر خواهد شد، پیش از اولین نمایش جه، برنامه ریزی شده برای 13 جولای در جشنواره سرعت Goodwood جایی که از تپه معروف بالا می رود.


منبع: https://www.motor1.com/news/673411/hyundai-ioniq-5-n-nurburgring-teaser/

Ioniq 5 N دارای هشت بلندگوی داخلی و دو بلندگوی خارجی برای تنظیم N Active Sound + با سه تم صدا است: احتراق، تکامل، و مافوق صوت. اولین نمونه از یک موتور بنزینی 2.0 لیتری توربوشارژ از یک خودروی N با پیشرانه معمولی استفاده می‌کند که با ضربه‌ها و ضربه‌ها کامل می‌شود. Evolution از “صدای الکترونیکی” N 2025 Vision Gran Turismo Concept و RN22e استفاده می کند، در حالی که Supersonic ظاهراً صدای کراس اوور داغ را شبیه یک جت جنگنده می کند.

تیزر هیوندای آیونیک 5 N 2024 از پیست نوربرگ رینگ تیزر هیوندای آیونیک 5 N 2024 از پیست نوربرگ رینگ

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.