برای دستیابی به این محدوده، باید مدل Long Range با باتری 77.4 کیلووات ساعتی، دو چرخ متحرک و رینگ های آلیاژی 18 اینچی را تهیه کنید. به مجموعه 20 اینچی بزرگتر ارتقا دهید در حالی که به تنظیمات تک موتور پایبند هستید و رتبه WLTP به طور قابل توجهی به 545 کیلومتر (339 مایل) کاهش می یابد. اگر AWD بخواهید، Ioniq 6 با چرخهای کوچکتر 583 کیلومتر (362 مایل) یا 519 کیلومتر (322 مایل) با آلیاژهای بزرگتر را طی میکند. در مورد مدل استاندارد با پک 53 کیلووات ساعتی، چرخهای 2WD و 18 اینچی، کمترین برد را با 429 کیلومتر (267 مایل) دارد.
14 ع، ها
هیوندای Ioniq 6 می تواند کمی دورتر از مدل 3 حرکت کند زیرا تسلا حدا،ر برد 602 کیلومتر (374 مایل) دارد. طبق معمول، محدوده بسته به عوامل مختلفی (س، رانندگی، ترافیک، دما) بسیار متفاوت است و همه ما می د،م که WLTP در مقایسه با رتبه EPA بیش از حد خوش بینانه است. گفته می شود، نسبت به چرخه آزمایش قبلی NEDC به واقعیت نزدیک تر است.
هنگامی که انرژی تمام می شود، سدان برقی کره ج،ی می تواند باتری خود را از 10 تا 80 درصد در حدود 18 دقیقه پر کند. با پشتیب، از شارژ فوق سریع 800 ولتی، 15 دقیقه برای مسافت 351 کیلومتر (218 مایل) کافی خواهد بود. با نگاهی به حدا،ر برد ممکن، کاملاً شبیه خودروهای بنزینی است و با کاهش زمان شارژ، خودروهای برقی هر روز جذابتر میشوند.
منبع: https://www.motor1.com/news/614349/hyundai-ioniq-6-wltp-range/
جولای بود که هیوندای Ioniq 6 را به ،وان دنباله ای از کانسپت Prophecy 2020 رونمایی کرد. شکل تند این سدان فقط به خاطر استایل نیست، زیرا به رقیب تسلا مدل 3 کمک می کند تا ضریب درگ را به 0.21 کاهش دهد. این تلاشها برای سادهتر ، بدن تا حد امکان با افزایش اعداد WLTP نتیجه میدهند و چشمگیر هستند. در مقرون به صرفه ترین مشخصات، 614 کیلومتر (381.5 مایل) را پیش از تمام شدن آب می پیماید.