هیوندای النترا اسپید 2024 در حال نمایش چهره تازه خود در لس آنجلس

ع، جاسوسی خارجی هیوندای الانترا 2024

ما انتظار داریم که هیوندای به‌زودی، احتمالاً در چند هفته آینده، اما حدا،ر تا پاییز، النترا 2024 را به‌طور رسمی معرفی کند.

در حالی که مشاهدات LA ما شامل ع،‌های داخلی نمی‌شود، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم تفاوتی با آوانته به‌روزرس،‌شده خواهد داشت، که تفاوتی با Elantra فعلی ندارد، اما برای چند تغییر فنی تفاوتی ندارد. دوربین داشبورد داخلی از جمله ویژگی های جدید به همراه سیستم تهویه مطبوع هوشمند است که به کاهش احتمال کپک زدن در خودرو کمک می کند. البته، تضمینی وجود ندارد که این اقلام بخشی از Elantra جدید در آمریکای شمالی باشند.

شاید به یاد بیاورید که هیوندای آوانته در اوایل ماه مارس ظاهر شد. این نامی است که به سدان کامپکت در بازار خانگی هیوندای کره ج،ی داده اند و به طور کامل با نزدیک به 50 تصویر ارائه شده است. همیشه این احتمال وجود دارد که تغییراتی برای بازارهای مختلف رخ دهد، اما دسته جدید ع،‌های جاسوسی ما همان فاسیای به‌روز شده را نشان می‌دهد که مش، تک تکه بحث‌برانگیز مدل فعلی را به بخش‌های بالا و پایین ت،یم می‌کند. درمان مشابهی برای خواهر و برادر بزرگتر سوناتا انجام شد.

برای طرفداران عملکرد، Elantra N باید بازگردد. این در حال حاضر با آوانته به‌روزرس، شده، پیش‌نمایش شده در ماه آوریل وجود دارد، اگرچه هنوز هیچ خبری در مورد تغییرات احتمالی در پیشرانه وجود ندارد. الانترا N فعلی 276 ، بخار قدرت دارد، در حالی که در ایالات متحده، النترا استاندارد دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار دیگ با قدرت 147 ، بخار یا یک موتور 1.6 لیتری توربو با 201 ، بخار است. النترا هیب، نیز وجود دارد که از یک موتور 1.6 لیتری غیر توربو و یک موتور الکتریکی با قدرت 139 ، بخار استفاده می کند.

هیوندای در حال تجدید نظر در ظاهر سدان های خود در سراسر جهان است و النترا در ردیف بعدی قرار دارد. این اولین باری نیست که ما این سدان فیس لیفت شده را می بینیم، اما این اولین نگاه ما به یک مدل آمریکای شمالی است که نشان النترا را بر تن دارد.

با فاسیای جدید چراغ‌های جلو باریک‌تر و گلگیرهای به‌روز شده برای سازگاری با تغییرات ارائه می‌شود. یک کاپوت جدید دارای خطوط پیکرتراشی شده ای است که به سمت جلو کشیده می شوند تا با خطوط مشابه روی فاسیا متصل شوند و نشان بزرگ هیوندای در وسط قرار گرفته است. نمای عقب نیز به روز شده است و با تغییرات جزئی در چراغ های عقب در بالا، ظاهری جسورانه و جدید را به ،مت پایینی ارائه می دهد. نشان در پشت نشان می دهد که این Elantra خاص یک سطح تریم محدود است. به طور خلاصه، دقیقاً شبیه آوانته ای است که چند ماه پیش دیدیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/667796/2024-hyundai-elantra-spied-s،wing-refreshed-face-la/

7 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.