هیوندای سانتافه 2024 با استایل جعبه ای کاملاً جدید رونمایی شد

هیوندای سانتافه 2024

13 ع، ها

چراغ‌های عقب کاملاً پایین قرار گرفته‌اند و همان تم “H” را دارند در حالی که لوگوی هیوندای و حروف بزرگ “سانتافه” در صندوق عقب را تزئین می‌کنند. هیوندای در حال حاضر هیچ مشخصات فنی را منتشر نمی کند، اما می گوید فاصله بین دو محور کشیده شده است. به ،وان تازه‌تر، سانتافه قدیمی 108.9 اینچ (2765 میلی‌متر) بین محورها اندازه دارد. این خودروساز کره ج،ی اعتراف می کند که با این طراحی مجدد خیره کننده یک “رویکرد غیر متعارف” در پیش گرفته است تا ظاهری تازه به SUV بدهد و فضای داخلی را به حدا،ر برساند.

در گا،ی مجاور، سانتافه 2024 رنگ آمیزی شده با مس دارای آرم “2.5T” در پشت است، در کنار آنچه می تو،م تصور کنیم “HTRAC” است.

ع،‌های جاسوسی متعددی که در چند ماه گذشته به اشتراک گذاشته‌ایم دروغ نبودند – هیوندای سانتافه جدید یک انحراف کامل از مدل قبلی است. این شاسی‌بلند سایز متوسط ​​با ورود به نسل پنجم خود، از استایل جعبه‌ای با طراوت و چراغ‌های بد بو با موتیف «H» استفاده می‌کند. مدل کاملاً بازطراحی شده با ظاهری خشن تر، از آلیاژهای 21 اینچی با ،تیک های 245/45 R21 که در قوس چرخ های مربعی قرار دارند، بهره می برد. درب عقب بزرگی به پهنای خودرو دارد.

اولین نمایش کامل قرار است ماه آینده در کانال یوتیوب هیوندای برگزار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/677303/2024-hyundai-santa-fe-revealed/

با فضای سخاوتمندانه بین صندلی‌های جلو، با فضای کافی برای دو پد شارژ بی‌سیم کنار هم، می‌تو،د به راحتی متوجه شوید که این وسیله نقلیه وسیعی است. یکی دیگر از روند طراحی که در اینجا مشاهده می کنیم، دریچه هوای مداوم است که از یک طرف داشبورد به طرف دیگر کشیده می شود. پ،تیک بازیافتی برای ساخت کفپوش، سرپوش و حتی پشتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم کاملاً تاشو استفاده شد. یکی دیگر از مواد پایدار موجود در داخل چرم است که کارت های در را می پوشاند.

سانتافه 2024 با ارسال یک حالت دیفندر 130 هنگام مشاهده از کنار، در داخل نیز دستخوش تغییرات عظیمی شده است. این جدیدترین مدلی است که از صفحه نمایش دوگانه خمیده استفاده می کند، و به روش معمولی هیوندای، هنوز هم کنترل های جداگانه ای برای تنظیمات آب و هوا دارید. دکمه‌ها و دستگیره‌های قدیمی با کلیدهای لمسی خازنی در ،یبی از قدیمی و جدید ،یب شده‌اند تا هر دو دنیا را خوشحال کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.