ویدئویی خودروهای مفهومی نادر GM مربوط به دوران رادوود را نشان می دهد که در فیلم Man Demolition Man استفاده شده است

خوب یا بد، آینده از راه دور مانند آنچه تصور می شود شکل نمی گیرد مرد ت،یب. در سن آنجلس خیالی 2032، کالیفرنیا حتی یک SUV وجود ندارد که با توجه به اینکه چگونه SUV ها به طور مطلق بر چشم انداز خودرو در دنیای واقعی 2023 تسلط دارند، نمی تو،م به شدت ط،ه آمیز بد،م. با این حال، هنوز 9 سال باقی مانده است برخی از خودروسازان همچنان در حال سرمایه گذاری در خودروهای سدان هستند. امید داشتن به یک پونتیاک قرمز خشن یا یک اولدزموبیل سقف بلند ممکن است ،انه خوشبینانه باشد. اولدزموبیل در سال 2004 متوقف شد و به دنبال آن پونتیاک در سال 2010 از بین رفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/672999/video-s،ws-rare-radwood-gm-concept-cars-demolition-man/مفهوم سفر کادیلاک

سایر مفاهیم GM که به سختی روی صفحه ظاهر می شوند در این ویدیوی یک ساعته به طرز شگفت انگیزی به نمایش گذاشته شده اند. GM HX-3 یک کانسپت مینی ون خمیده بود و خودروهای اسپرت به لطف کانسپت های Corvette Stingray III و Pontiac Sunfire به خوبی معرفی شدند. حتی پیش نمایشی از نسل سوم شورولت کامارو در قالب کانسپت 1989 کامارو کالیفرنیا IROC وجود دارد. Buick Wildcat و Oldsmobile Aerotech II – مفاهیم برجسته دهه 1980 – نیز ظاهر شدند.

جنرال موتورز به شدت با این فیلم درگیر بود و فهرستی از مفاهیم خود را ارسال کرد تا به فیلمسازان 1993 کمک کند تا چشم اندازی از زندگی 40 سال آینده ایجاد کنند. Banshee فوق‌الذکر با دماغه‌ای نوک تیز، شیشه‌ی جلوی شیب‌دار و سایه قرمز چشم‌نواز خود متمایز است. اختصاصی شوالیه سوار طرفداران Banshee را به ،وان الهام بخش KITT “جدید” در فیلم تلویزیونی به یاد خواهند آورد Knight Rider 2000، از این رو نایت سوار-مرد ت،یب ارتباط.

بنابراین، فکر می کنید در همه چیز رادوود متخصص هستید؟ برای ،، که با این اصطلاح آشنا نیستند، این به وسایل نقلیه ساخته شده از سال 1980 تا 1999 اشاره دارد – اگر بخواهید، دوره راد. زمان شکل‌های ،‌ای، خطوط نرم بدن، رنگ‌های زنده و چرخ‌های سه پره بود. و این ویدیو از دوستان ما در مورخان شوالیه سوار نگاهی نادر به برخی از خودروهای مفهومی جالب روز ارائه می دهد.

GM Ultralite S،wcar

ماشین‌های پلیس gullwing مدل مفهومی GM Ultralite از سال 1992 بودند که شاید بیشترین زمان نمایش را در بین تمام وسایل نقلیه فیلم دریافت ،د. کادیلاک بازی یک نفره 1989 نیز ظاهر برجسته ای روی پرده داشت، اگرچه اگر به فیلم دقت کنید، کادیلاک سفر 1988 و کادیلاک آرورا 1990 را نیز خواهید دید. با این حال، لازم نیست این ویدیوی پشت صحنه را از نزدیک ببینید. شفق قطبی علیرغم شکل آینده نگر خود، کانسپت نقره ای با موتور V8 فوق العاده پر سر و صدا است.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. خیلی بیشتر.

این فیلم به صورت ویدیویی از پشت صحنه است که در طول فیلمبرداری فیلم اکشن به یاد ماندنی سال 1993 گرفته شده است. مرد ت،یب. این فیلم با بازی سیلوستر استالونه، ساندرا بولاک و وسلی اسنایپس، جامعه ای آرام در ج، کالیفرنیا را در سال 2032 به تصویر می کشد که توسط مرد بد م،ب (اسنایپس) و مرد خوب م،ب تر (استالونه) تکان خورده است. طرح داستان خیلی بیشتر از این است، اما شما روی این ویدیو برای درس فرهنگ پاپ سینمایی کلیک نکردید. شما می خواهید آن پونتیاک بانشی قرمز را در میان بسیاری از کانسپت های دیگر از سالن های جنرال موتورز ببینید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.