پرش اسکیت‌برد تایشان جونز از فراری مونزا SP2 را تماشا کنید

مونزا SP2 دو سرنشینه و SP1 تک سرنشین در سال 2018 به ،وان اولین مدل در زیرمجموعه آیکنا این برند معرفی شدند. این دو مدل دارای استایلی مدرن و یکپارچه بودند که تداعی کننده خودروهای اسپورت این برند ایتالیایی از دهه 1950 بود. زیربنای آنها از 812 Superfast آمده است.

در سال 2021، جونز چندین ویدئو منتشر کرد که نشان می داد او از روی یک مرسدس بنز می پرد (به زیر مراجعه کنید). این شیرین کاری کمی کمتر از فراری SP2 olie تاثیرگذار است زیرا جونز روی ،ه بارگیری مرتفع قرار دارد و ماشین زیر آن قرار دارد. تنظیمات به این م،ی است که او مجبور نیست مانند Monza SP2 ارتفاع وسیله نقلیه را پاک کند.




منبع: https://www.motor1.com/news/678356/skateboarder-tyshawn-jones-jumps-over-ferrari-monza-sp2/

جونز، مدیر اجرایی استیون ویکتور را به دلیل «اعتماد» به او می‌داند، که نشان می‌دهد غول سرگرمی مالک SP2 مروا، رنگ است. جونز همچنین به فراری پیشنهاد می کند که او را به ،وان سفیر برند استخدام کند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

جونز شیرین کاری را آسان می کند. او بر فراز فراری اوج می گیرد و کابین SP2 را با اینچ خالی می کند. پرش را در زیر تماشا کنید.

تایشان جونز یک اسکیت بورد حرفه ای است که جوان ترین فردی است که برنده شده است تراشر دو بار جایزه اسکیت باز سال مجله. او اخیراً مهارت‌های خود را با اجرای یک پرش از روی فراری مونزا SP2 کمیاب نشان داد. جونز با اشاره به ارزش ادعایی خودرو، آن را “Ollie 5 میلیون دلاری” در اینستاگرام نامید.

فراری کمتر از 500 نمونه از SP1 و SP2 ساخته است. بنابراین، حتی دیدن یکی خاص است. اجازه دادن به یک اسکیت‌بورد، حتی یک حرفه‌ای، روی ماشین کمیاب، صاحب بسیار قابل اعتمادی می‌خواهد.

هیچ کدام از مدل ها شیشه جلوی من،ی نداشتند. در عوض، فراری “سپر باد مجازی” را برای هدایت جریان هوا روی سرنشینان ساخته و در عین حال منظره ای بدون مانع از کابین خلبان ایجاد می کند.

کار با خودروساز ایتالیایی ممکن است کارساز باشد زیرا جونز قبلاً تجربه کار با برندهای بزرگ را دارد. به ،وان مثال، او یک همکاری با آدیداس. برند Hardies Hardware خودش اخیرا با شرکت بزرگ پوشاک خیاب، Supreme همکاری کرد.

SP1 و SP2 دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی با 809 ، بخار قدرت بودند. هر دو رودستر س، وزن در 2.9 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت رسیدند و در 7.9 ث،ه به سرعت 124 مایل در ساعت رسیدند. فراری حدا،ر سرعت خود را بیش از 186 مایل در ساعت ذکر کرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.