Bohema ظاهری کم ارتفاع دارد که بلافاصله یک نمونه اولیه مسابقه استقامت را تداعی می کند. سوراخهای بینی بخشهایی از تعلیق را در معرض دید قرار میدهند و اجازه میدهند که مستقیماً از طریق بدن دیده شود. در نمایه، بال عقب بیشتر شبیه بدنه دم بلند است. به گفته خودروساز، این قطعه از نظر آیرودینامیک بیش از 1984 پوند (900 کیلوگرم) نیروی رو به پایین در سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) تولید می کند. یک مونوکوک فیبر کربنی در زیر پانل های بیرونی قرار دارد.
پراگا پیش بینی می کند که حدا،ر سرعت بوهما بیش از 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) است. این شرکت به ،ن شتاب 0-60 مایل در ساعت اشاره ای نمی کند. وزن این هایپرکار بدون سوخت 2165 پوند (982 کیلوگرم) است.
قلب بوهما یک موتور 3.8 لیتری توئین توربو V6 است که مربوط به نیروگاه نیسان GT-R است. این شرکت قرارداد تامین موتورها با خودروساز دارد. پراگا می خواهد که این برنامه قدرتی معادل 700 ، بخار (522 کیلووات) و 535 پوند فوت (725 نیوتن متر) داشته باشد. همچنین قصد دارد یک سیستم روغن کارگاه خشک تعبیه کند که ارتفاع نیروگاه را تا 5.5 اینچ (140 میلی متر) کاهش دهد. لوله های اگزوز تیت،وم هستند.
گیر،س مورد نظر یک واحد ترتیبی هیولند با کلاچ رباتیک است.
پراگا یک شرکت چک با قدمت 115 سال است که ماشین های مسابقه ای، کارتینگ و هواپیما می سازد. اکنون هایپرکار Bohema را اعلام کرده است که ادعا میکند ،یداران میتوانند به پیست بروند، دورهای مشابه GT3 را بچرخانند و سپس به خانه بازگردند. رومین گروسژان، راننده سابق فرمول یک و فعلی سری IndyCar در تست این مدل کمک می کند.
104 ع، ها
پراگا قصد دارد 89 دستگاه از بوهما را تولید کند. قیمت اولیه پیش بینی شده برای هر یک از آنها 1.28 میلیون یورو (1.3 میلیون دلار به نرخ ارز فعلی) است. این شرکت ادعا می کند که توسعه نهایی در حال حاضر در حال انجام است و قصد دارد 10 نمونه از این هایپرکار را در سال 2023 بسازد. قرار است اولین تحویل در اوا، همان سال آغاز شود.