پورشه ماکان با موتورهای گازی ممکن است بیشتر از زمان برنامه ریزی شده باقی بماند

پورشه در سال 2024، زم، که قرار است نسل بعدی Macan فقط برقی تولید شود، پلتفرم برقی پریمیوم (PPE) را که با آئودی توسعه می‌دهد، معرفی خواهد کرد. این کراس اوور بدون آلایندگی قرار بود امسال رونمایی شود، اما به دلیل مشکلات نرم افزاری به تعویق افتاده است. در مورد اینکه چه اتفاقی برای مدل فعلی ICE خواهد افتاد، نمایندگان Zuffenhausen گفته اند که این مدل برای چند سال دیگر در کنار همتای الکتریکی خود به فروش می رسد.

با این حال، گزارش جدیدی از اخبار خودرو اروپا ادعا می کند که Macan با سوخت بنزین می تواند عمر مفید آن طول، شود. پورشه قصد داشت نسخه ICE را در ایالات متحده در سال 2025 یا 2026 متوقف کند، اما ظاهراً دیگر این اتفاق نمی افتد. در عوض، برنامه جدید این است که ببینیم خودروی برقی از نظر فروش چگونه عمل می‌کند، به خصوص که بازخورد مشتریان نشان می‌دهد که شارژرهای کافی در ایالات متحده وجود ندارد.

تنها مدلی که در خط تولید پورشه به این زودی ها مورد استفاده قرار نمی گیرد، 911 است. با این حال، در سال های آینده، یک مشتق هیب، وجود خواهد داشت. شایعات حاکی از آن است که GT2 RS تا حدی الکتریکی خواهد شد تا بیش از 700 ، بخار قدرت تولید کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/674789/porsche-macan-ice-sticking-around/

این برند لو، آلم، باید بسیار مراقب باشد که چگونه در مورد آینده ماکان تصمیم می‌گیرد، زیرا این مدل دومین مدل پرفروش در سال 2022 بود که 86724 دستگاه تحویل داد. پورشه در نشستی با نمایندگی‌هایی که در جزایر قناری برگزار شد، گفت که آن‌ها می‌خواهند اتفاقاتی را که برای نسخه گازسوز به دنبال «پس‌بازی مشتری» در مورد زیرساخت‌های شارژ توسعه نیافته که ،ن زده می‌شود بر فروش مدل EV تأثیر منفی می‌گذارد، بررسی کنند.

18 ع، ها

فراتر از Macan EV، پورشه در حال کار بر روی دو شاسی بلند الکتریکی اضافی است زیرا نسل بعدی کاین نیز ICE خود را از دست خواهد داد در حالی که یک مدل سه ردیفه پرچمدار نیز برنامه ریزی شده است. در همین حال، 718 Boxster و 718 Cayman در حدود سال 2025 تعظیم خواهند کرد تا جایی برای خودروهای اسپرت برقی ایجاد کنند.

در همان جلسه، فروشندگان این شانس را داشتند که Macan برقی و همچنین تایکان به روز شده را که قرار بود سال آینده عرضه شود، ببینند. کانسپت دیدنی Mission X نیز وجود داشت، اما پورشه در مورد برنامه ریزی نسخه تولیدی چیزی نگفته است. با این حال، تعجب نخواهیم کرد اگر این هایپرکار الکتریکی واقعاً در سال‌های آینده جانشین 918 Spyder شود.

پورشه ماکان T 2023 ،مت جلویی خارجی

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.