جدا از مفهوم اشتراک قطعات با اولین پورشه با،تر، موضوع موتور 996 نیز وجود داشت. با مقررات سختگیرانه آلایندگی و چندین عامل دیگر، پورشه از طراحی قبلی دو سوپاپ و هوا خنک به موتور جدید با،ر چهار سوپاپ با آب خنک شد.
Harm Lagaaij، طراح ارشد پورشه در دهه 90، به یاد می آورد که چقدر از این استراتژی شگفت زده شده بود. در آن زمان، به خصوص با خودرویی نمادین مانند پورشه 911، که عملاً یک رودستر موتور وسط و یک کوپه موتور عقب به طور ی،ان از جلو تا ستون B میساخت، چیزی شنیده نشده بود. البته این یک چالش بود و با در نظر گرفتن محدودیت های زم،، پورشه مجبور شد تیم لاگایج را تا سقف 80 نفر افزایش دهد.
33ع، ها
این استراتژی جواب داد – پورشه سالانه بیش از 30000 دستگاه از 911 نسل 996 را فروخت که مجموع فروش آن بین 50000 تا 60000 بود.
آچلایتنر گفت: “پورشه به خودرویی در بخش قیمت پایینتر نیاز داشت تا به فروش بیشتری کمک کند. بنابراین این منجر به ایده مش، قطعات Boxster و 996 شد.”
آچلایتنر میگوید: «برنامه پیشبینی میکرد که در مجموع حداقل 30000 دستگاه از هر دو خودرو را با بازگشت سرمایه خوب بفروشیم.
آگوست آچلایتنر، رئیس بخش برنامه ریزی محصولات فنی، مفاهیم خودرو و بسته شامل پروژه های ویژه پورشه، می گوید: زمان آن رسیده بود که عادت های قدیمی را ، کنیم. Achleitner همچنین رئیس استراتژیک کانسپت کلی 996 خودرو بود و امسال، این خودروساز 25 سال از 911 را جشن می گیرد که آینده را رقم زد.
پورشه-فیل ها رابطه بین اولین با،تر رودستر – که در داخل با نام 986 شناخته می شود – و 911 دوران 996 را می دانست. فضای داخلی 996 و با،تر ی،ان بود.
توسط Karl Benz
Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.