پیش‌نمایش رندر Q7 آئودی 2024 دومین فیس لیفت شاسی بلند

مطمئناً این روزها تقریباً در بین همه خودروسازان این روند رواج یافته است، اما رندر به ما کمک می کند تا برداشت آئودی را با جلوپنجره ای که عمیق تر نیست، بلکه عریض تر است درک کنیم. و چراغ‌های جلو، در حالی که باریک‌تر هستند، به آن اندازه که در خودروهایی مانند BMW X7 می‌بینیم، نازک نیستند. و با جلوپنجره عریض‌تر، فضای کمتری برای دریچه‌های گوشه‌ای مستطیلی روی فاسیا وجود دارد، بنابراین آنها اکنون جهت عمودی را اتخاذ می‌کنند. رندر مش، مش، را به ،وان یک طرح مش، بزرگ به تصویر می‌کشد که اطراف آن به طور مستقیم به چراغ‌ها متصل می‌شود. به طور کلی، ظاهری بسیار تمیز و هندسی دارد.

آئودی Q7 به روز شده برای مدل سال 2024 عرضه می شود. ما انواع نمونه‌های اولیه را با حالت‌های مختلف استتار، عمدتاً در جلو و عقب، در معرض دید عموم قرار داده‌ایم. دوستان ما در Motor.es برخی از آن تصاویر جاسوسی را گرفت و به صورت دیجیتالی لایه ها را جدا کرد و رندر غیر رسمی را که در بالا می بینید به ما داد. وقتی رونمایی رسمی شد، Q7 جدید ممکن است اینگونه به نظر برسد.

از نظر فنی، این را می توان در نظر گرفت اوا، سیکل تازه ،. نسل کنونی Q7 برای مدل سال 2016 معرفی شد و قبلاً در سال 2020 فیس لیفت شده است. بدیهی است که آئودی برنامه های الکتریکی بزرگ تری در دست اجرا دارد، بنابراین این به روز رس، دوم احتمالاً Q7 احتراقی را برای مدتی طول، تر تا پایان کامل نگه می دارد. جایگزینی EV آماده راه اندازی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/675379/2024-audi-q7-rendering-previews-suv-second-facelift/ع، های جاسوسی آئودی Q7

این رندر همچنین نمای دو رنگی را به تصویر می‌کشد که در امتداد کناره شاسی‌بلند قرار دارد. این فقط یک پرواز فانتزی نیست – ما نمونه‌های اولیه با پوشش استتاری را دیده‌ایم که در پایین درب اعمال شده است، که نشان می‌دهد ممکن است نوعی تغییر در راه باشد. رندر تغییرات در عقب را نشان نمی دهد، اما ع، های جاسوسی نشان می دهد که چراغ های عقب جدید در راه است. با توجه به تاریخچه آئودی در دنیای فیس لیفت‌های میان چرخه، ممکن است برای تشخیص تفاوت‌ها نیاز داشته باشید که چشم خود را نگاه کنید.

22 ع، ها

در این مورد، ما در مورد یک وسیله نقلیه کاملاً جدید صحبت نمی کنیم. استخوان های نسل فعلی Q7 علیرغم اینکه در حال حاضر نزدیک به یک دهه از عمر آن می گذرد، تغییر نمی کنند. در دنیای پرشتاب خودروهای SUV، این امری مرزی ماقبل تاریخ است. اما آئودی از پلتفرم قدیمی‌تر با چهره‌ای مدرن استفاده خواهد کرد که جلوپنجره بزرگ‌تر و چراغ‌های جلو کوچک‌تر می‌شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.