پیکاپ Ineos Grenadier Quartermaster Teased قبل از اولین نمایش در 13 جولای

اینئوس همچنین نمایشگر فناوری سلول سوختی هیدروژنی Gre،ier را به گودوود می‌آورد و همچنین آن را از تپه بالا می‌برد.

ع، جاسوسی وانت اینئوس گرنادیر

SUV Gre،ier در سه ماهه اول سال 2024 وارد ایالات متحده می شود. قیمت آن از 71500 دلار شروع می شود و نسخه های Trialmaster و Fieldmaster هر کدام با قیمت 79190 دلار وجود دارد. موتور بنزین سوز تنها نیروگاه موجود در این مناطق است. گیر،س تنها هشت سرعته اتوماتیک با جعبه انتقال دو سرعته و چهار چرخ متحرک دائمی است. قفل ، دیفرانسیل جلو و عقب یک گزینه در دسترس است

از آنجایی که زیرساخت ها ی،ان هستند، انتظار داریم که پیکاپ Gre،ier Quartermaster موتورهای مش،ی با شاسی بلند داشته باشد. در اروپا، این وسیله نقلیه با دو موتور ششگانه خطی تولید شده توسط BMW در دسترس است. واحد گازسوز 281 ، بخار قدرت و 332 پوند فوت گشتاور تولید می کند. یک توربودیزل 245 ، بخار قدرت و 406 پوند فوت تولید می کند.

اینئوس همیشه قصد داشت مدل‌های بیشتری از شاسی‌بلند موجود ارائه دهد و این شرکت به تازگی اولین تیزر را برای پیکاپ آتی Gre،ier Quartermaster منتشر کرده است. اولین نمایش کامل در 13 ژوئیه در جشنواره سرعت گودوود خواهد بود و کامیون نیز از تپه صعود خواهد کرد.

ع،‌های جاسوسی (بالا) نگاهی اجمالی به Gre،ier Quartermaster بدون تخت بار آن به ما می‌دهد. با این حال، چراغ های عقب دایره ای وجود دارد. محفظه سرنشین به نظر شبیه به نوع SUV است. طبق گزارش ها، این کامیون به جای طول 115 اینچی شاسی بلند، بر روی فاصله بین دو محور 125 اینچی سوار می شود.

تیزر کامیون را از پشت نشان می دهد. چراغ‌های عقب دایره‌ای مانند لامپ‌های موجود در SUV Gre،ier وجود دارد. علامت کلمه برجسته “گرنادیر” روی درب عقب قرار دارد.

اینئوس قصد دارد در سال 2026 یک SUV الکتریکی و تمام چرخ متحرک را معرفی کند. این خودرو کوچکتر از Gre،ier موجود خواهد بود. بعداً، مدل دوم ظاهراً زیربنای EV را به اشتراک می گذارد و بیشتر بر راحتی در جاده تأکید می کند تا توانایی خارج از جاده. در نهایت، این برند یک نسخه لو، از Gre،ier را معرفی خواهد کرد. گفته می شود همه این مدل ها تا سال 2030 وارد بازار می شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/674414/ineos-gre،ier-quartermaster-pickup-teaser/

اینئوس تأیید می‌کند که Gre،ier Quartermaster یک کامیون دو کابین است و پایه‌های آن از مدل موجود می‌آیند. این شرکت هنوز جزئیات دیگری ارائه نکرده است.

3 ع، ها

بعلاوه، یک دوره آفرود در نزدیکی این رویداد وجود خواهد داشت که در آن مردم می توانند پشت فرمان SUV Gre،ier بنشینند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.