کارآموزان آئودی NSU Prinz کلاسیک را به خودروی اسپرت تمام الکتریکی تبدیل کردند

در میان آ،ین مدل‌ها، NSU Prinz 4، یک سدان جمع‌وجور دو در بود که از یک موتور دو سیلندر 598 سی‌سی با هوا خنک نصب شده در عقب استفاده می‌کرد که در زمان جدید تقریباً 30 ، بخار قدرت داشت.

یک کفپوش اصلاح شده از یک آئودی A1، شامل ترمزها و محورها، جای زیر شکم اصلی خودرو را گرفته است، در حالی که بدنه به طور گسترده اصلاح شده و پهن شده است تا من، باشد. همچنین یک اسپوی، عقب بسیار بزرگ وجود دارد که مستقیماً به رول کیج پیچ می شود، به این م،ی که از شیشه عقب عبور می کند.

این پروژه نام EP4 را گرفت که مخفف «Electric Prinz 4» است و با رنگ‌های خا،تری سوزوکا و مشکی درخشان رنگ‌آمیزی شده بود، در حالی که بال بزرگ عقبی آن رنگ زرد سیگنال را به خود گرفت.

با این حال، در مقایسه با سایر برندهای خودرو در آلمان، هنوز یک شرکت نسبتا کوچک بود، بنابراین در سال 1969 توسط فول، واگن تصاحب شد، که NSU را با Auto Union ادغام کرد و نام تجاری آئودی را زنده کرد و به برند NSU پایان داد. خودروهایی که فقط تا سال 1973 فروخته می شدند.

در نهایت، تنها بخشی از خودروی اصلی از این تحول جان سالم به در برد: موتور دو سیلندر قدیمی با یک موتور الکتریکی 240 ، بخاری که از یک آئودی e-tron مدل 2020 بیرون آمده بود، جایگزین شد، م،نی که قبلاً در زیر کاپوت جلو زندگی می کرد، منهدم شد. بیرون و به جای آن یک بسته باتری ولتاژ بالا از پلاگین هیب، آئودی Q7 TFSI e quattro نصب شد.

و این مدلی است – پرینز 4L که به طور خاص در سال 1971 ساخته شد – که آئودی برای 150 سالگی کارخانه تصمیم گرفت آن را احیا و مدرن کند. و برای جالب‌تر ، همه چیز، برند آلم، وظیفه برق‌رس، ک،یک قدیمی را به تیمی متشکل از 12 کارآموز داد که کار شگفت‌انگیزی انجام دادند.

ببینید، قبل از اینکه آئودی خودروساز مدرن و لو،ی باشد که امروز می‌شناسیم، به ،وان Auto Union شناخته می‌شد و کارخانه Neckarsulm – که اکنون سدان‌های A6 و A8 را می‌سازد – متعلق به NSU بود که دوچرخه، موتور سیکلت و اتومبیل می‌ساخت. . در برهه‌ای از تاریخ، برند مستقر در Neckarsulm بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان بود و بعداً شروع به فروش اولین خودروی سواری با موتور وانکل کرد. به عبارت دیگر، NSU در آن زمان یک معامله بزرگ بود.

این یک چیز کوچک تهاجمی است، اما ما می خواهیم بد،م که شما در مورد آن چه فکر می کنید، بنابراین پس از مرور گا،ی ع، بالا، به بخش نظرات بروید تا نظرات خود را به ما ارائه دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/675901/audi-trainees-nsu-prinz-restomod/

در داخل، ریستومد برقی رادیکال به همان اندازه که می‌توانست کاملاً بی‌تفاوت است: یک رایانه تک‌برد و صفحه‌نمایش مربوطه برای سرو ابزارها و نمایشگرها، دو صندلی سطلی Recaro Podium و یک قفس رول زرد سیگنال وجود دارد.

کارخانه Neckarsulm آئودی در آلمان امسال 150 ساله می شود و برای جشن گرفتن این لحظه، این خودروساز مستقر در اینگولشتات تصمیم گرفت تا کاری نسبتاً خاص انجام دهد، در قالب خودرویی که حتی نشان چهار حلقه را روی کاپوت خود ندارد.

NSU Prinz 4L restomod - Audi EP4 تیمو ،ر، رئیس بخش فناوری/لجستیک وسایل نقلیه آموزشی، گفت: «این پروژه به کارآموزان ما فرصتی داد تا آزادانه با تکنیک‌ها و مواد مختلف کار کنند. به ،وان مثال، آنها علاوه بر درایو الکتریکی، از چاپ سه بعدی استفاده ،د که دومین فناوری آینده است. فیبر کربن – آشنا در ورزش موتوری – برای کاپوت جلو نیز استفاده شد.

5 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.