<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">
فیگور محبوب و فیگور شناسایی.
،ndhub-paragraph-headline>
استودیوی طراحی اشتوتگارت studiokurbos این دو فیگور را طراحی کرد. نتیجه دو شخصیت دوستانه بود: کارلوتا، شخصیتی که به وضوح خطوط معماری متمایز ایجاد شده توسط UNStudio van Berkel & Bos (آمستردام) را به تصویر میکشد، و Carlchen، خودرویی با ویژگیهای انس، و ستاره بیگمان مرسدس روی رادیاتور. هر دو شکل به طرز ماهرانه ای موزه و محتوای آن را نشان می دهند. این همچنین در مورد نامهایی صدق میکند که به م،ای بازی با کلماتی است که شامل کلمه «ماشین» و «کارل» (برای کارل بنز) است که برای موزه مرسدس بنز بسیار من، هستند.
طلسم ما کارلوتا در حال تور است هر یکشنبه از ساعت 14 الی 4 بعد از ظهر در موزه مرسدس بنز چه در گیشه موزه و چه در نمایشگاه: کارلوتا سرگرمی و سرگرمی را به همه این رویدادها تزریق می کند، تعامل بازیگوش را دعوت می کند و همیشه به ،وان یک موتیف ع، و سلفی برای خاطرات فراموش نشدنی در دسترس است.
منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/museum/carlotta-and-carlchen/