کالج با برنامه بازسازی خودکار یک میلیارد دلار کمک مالی از منبع ناشناس دریافت می کند


برای دانشجویان و اساتید کالج مک فرسون در مرکز کانزاس، آینده کمی روشن تر شد. شاید بتوان گفت که به لطف یک هدیه شگفت انگیز ۱ میلیارد دلاری از یک اهدا کننده ناشناس، یک میلیارد برابر روشن تر یا بهتر است بگوییم سبزتر است.

کالج واقع در مک فرسون، کانزاس، این خبر را در اطلاعیه ای در 21 ژوئیه به اشتراک گذاشت. فردی که نامش فاش نشده بود، یک چالش دوگانه برای تلاش های جمع آوری کمک های مالی کالج ارائه کرد، و متعهد شد به ازای هر 1 دلار اهدایی توسط دیگران تا 30 ژوئن 2 دلار بپردازد. اهدا کننده در ابتدا سقفی را 500 میلیون دلار تعیین کرد، اما پس از آن مدرسه 34 میلیون دلار افزایش یافت. به ،ه خود، اهداکننده از سقف و سپس مقداری فراتر رفت و یک میلیارد دلار به کالج ارائه کرد. با توجه به وقف از قبل موجود و سایر تعهدات، کالج مک فرسون نزدیک به 1.6 میلیارد دلار موقوفه خواهد داشت که بزرگترین در نوع خود برای هر کالج کوچکی در ایالات متحده است.

کالج مک فرسون
کالج مک فرسون

بدیهی است که این خبر فوق‌العاده‌ای است، اما به دلیل اطلاعات جامع مک فرسون، توجه ویژه‌ای را در دنیای خودرو به خود جلب می‌کند. برنامه بازسازی خودرو. وب‌سایت مدرسه بیان می‌کند که این تنها برنامه لیسانس چهار ساله در نوع خود در کشور است که بر فناوری خودروهای تاریخی، مدیریت مرمت، ارتباطات، طراحی مرمت و فناوری بازسازی خودرو تأکید دارد.

ما فقط در مورد بازسازی بیوک های قدیمی صحبت نمی کنیم. اهداکننده سخاوتمند دیگری قبلاً یک فراری ک،یک به مدرسه هدیه داده بود. و همانطور که شما این مقاله را می خو،د، دانش آموزان در حال آماده سازی یک مرسدس بنز 300 S کابریولت مدل 1953 هستند که برای مسابقات Pebble Beach Concours d’ Elegance در سال 2023 که ماه آینده برگزار می شود، بازسازی ،د. آنها فقط آن را نشان نمی دهند – آنها با برنامه هایی برای پیروزی پیش می روند.

این وقف به سمت گسترش برنامه های دانشگاهی و کمک به مقرون به صرفه بودن کالج می رود. نام آن Ward-Burk،lder Endowment است که به افتخار دو دانش آموخته مدرسه که به تدریس در مک فرسون ادامه دادند، نامگذاری شده است.

مایکل اشنایدر، رئیس کالج مک‌فرسون، گفت: «امروز نه فقط برای کالج مک‌فرسون، بلکه برای همه کالج‌های کوچک هنرهای لیبرال در آمریکا، تاریخی است. “من از اهدا کننده ناشناس خود بی نهایت سپاسگزارم که به ما فرصت – و مسئولیت بی سابقه ای را برای ایجاد و اجرای چشم انداز استراتژیک خود برای تبدیل شدن به یک جامعه یادگیری مقصد داد. همچنین به ما فرصت شگفت انگیزی داده شده است تا از دو فارغ التحصیل و استاد افسانه ای، دکتر وارد و دکتر بورکهولدر تقدیر کنیم.”

کالج مک فرسون که در سال 1877 تأسیس شد، بیش از 40 زمینه تحصیلی را ارائه می دهد و تقریباً 800 دانشجو را میزب، می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/678172/college-auto-restoration-program-1b-donation-anonymous-source/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.