کدام نیمه هادی ها را به تاخیر می اندازد؟ تحویل خودروهای جدید اکنون به دلیل کمبود راه آهن متوقف شده است

در همین حال، چندین خودروساز همچنان با عواقب کمبود میکروچیپ دست و پنجه نرم می کنند. در اوایل سال جاری، فول، واگن اعلام کرد که کمبود تراشه همچنان بر فروش خودرو در سال 2023 تأثیر خواهد گذاشت و خودروسازان از جمله کادیلاک، فورد و ،س نیز اعلام کرده‌اند که کمبود باعث شده تا ویژگی‌های محبوب برخی از خودروهای خود را محدود یا حذف کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/672560/new-car-deliveries-now-held-up-by-railway-s،rtage/

کمبود واگن‌های ریلی به‌ویژه نگران‌کننده است، زیرا راه‌آهن باری معمولاً تقریباً 75 درصد وسایل نقلیه جدید را جابه‌جا می‌کند و سالانه 1.8 میلیون بار قطعات خودرو را حمل می‌کند. عقب ماندگی وسایل نقلیه تمام شده، زنجیره تامین خودرو را مختل می کند، که همچنان از کمبود تراشه های نیمه هادی بهبود می یابد. تأخیر در تحویل وسایل نقلیه تأثیر قابل توجهی بر تأمین کنندگان، کارمندان و اقتصاد ایالات متحده به طور کلی دارد.

کمبود واگن های ریلی به دلیل ش،ه گسترده راه آهن در آمریکای شمالی و پیچیدگی های حمل و نقل ریلی موضوعی پیچیده است. حمل و نقل ریلی شامل مقاصد و مسیرهای متعددی است که آن را به یک پازل پیچیده برای هماهنگی تبدیل می کند. Autoracks بخشی از یک است، مش، است که توسط شرکتی به نام TTX اداره می شود. ساخت اتورک های جدید دو تا سه سال طول می کشد که راه حل سریعی نیست.

منشا مشکل ،یبی از عوامل است. مهم‌تر از همه، افزایش تولید خودروهای جدید پس از کمبود تراشه‌های نیمه‌رسانا، از پیش‌بینی‌های بیشتر راه‌آهن‌ها پیشی گرفته است. مشکلات اضافی به دلیل تغییر در ال،ای زنجیره تامین، مانند مسیریابی وسایل نقلیه از طریق بنادر ساحل غربی به جای سواحل شرقی، به وجود آمده است، که منجر به سفرهای واگن ریلی طول،‌تر از حد انتظار می‌شود.

صنعت خودرو با چالش جدیدی روبرو است زیرا کمبود واگن های راه آهن باعث تاخیر در تحویل وسایل نقلیه جدید شده است. این کمبود منجر به توقف حداقل 70000 خودروی جدید در سراسر کشور شده است که قادر به دسترسی به نمایندگی‌ها نیستند. این مشکل باعث شده است که اتحاد برای نوآوری خودرو، گروه لابی صنعت خودرو، از هیئت حمل و نقل سطحی ایالات متحده بخواهد که مداخله کند.

مشکل کمبود اتورک ها است، واگن های ریلی تخصصی که وسایل نقلیه را حمل می کنند. به دلیل هزینه کمتر و زمان تحویل سریعتر، راه آهن بر کامیون های باربری ترجیح داده می شود. یک واگن ریلی اتورک می تواند 12 تا 18 وسیله نقلیه را حمل کند، در مقایسه با یک کامیون باربری که حدا،ر می تواند هفت تا هشت وسیله نقلیه را حمل کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.