در پشت، چراغهای نگهدارنده بیشتری وجود دارد، اما آنها فقط پایین نیستند. ال ای دی های گرد موقتی را می بینیم که در امتداد شیشه عقب بالا می روند که نشان می دهد کراس اوور دارای چراغ های پوششی مشابهی در امتداد شیشه پشتی خواهد بود. برخلاف Lyriq، هیچ مدرکی وجود ندارد که چراغها بلافاصله زیر شیشه کشیده شوند، اما میتوان نواری را در زیر پوشش پنهان کرد. شایان ذکر است که XT4 همچنین دارای چراغهای عقب عمودی با ارتفاع بالا است، اما همانطور که در اینجا میبینیم هیچ کدام در پایینتر وجود ندارند. کراس اوور جدید میتواند نشانههای استایلی را از XT4 و Lyriq اتخاذ کند.
7 ع، ها
از آنجایی که هر دوی این خودروها به خوبی استتار شدهاند و به روشنایی موقت مجهز شدهاند، به این زودیها منتظر معرفی رسمی آن نیستیم. احتمالاً در سال آینده به مدلهای 2025 با بازههای زم، رونمایی نگاه میکنیم.
و نه، ما در اینجا نمونه اولیه استتار شده دیگر را نادیده نخواهیم گرفت. مطمئناً این کادیلاک کوچک دیگری نیست، و در واقع، ما اصلاً باور نداریم که یک کادیلاک باشد. منابع جاسوسی ما هنوز ع، های نزدیک در دسترس ندارند، اما به وضوح بزرگتر هستند. بر اساس طراحی ستون C، این خودرو می تواند یک خودروی الکتریکی بیوک آینده برای بازار آمریکای شمالی باشد.
به اعتبار کادیلاک، نمونه اولیه با وجود فقدان ظاهری پوشش های سنگین، به خوبی پنهان شده است. گیره جلویی محکم است – قصیده ای برای پیشرانه الکتریکی آن که به سیستم خنک کننده بزرگی نیاز ندارد. این بدان م،است که روکش کامو همه چیز را خوب و محکم میبندد، اما یک واقعا نگاه نزدیک، تریم باریک را در بالای آن مش، جامد نشان می دهد. چراغهای عمودی در کنارهها قرار میگیرند، اما این چراغها به وضوح جایگیر هستند، و خطوط کلی جلوپنجره را که ما انتظار داریم شبیه به آنچه در Lyriq بزرگتر استفاده شده است، قرار میدهند.