کمپر کامیون جدید متناسب با فورد ماوریک و پیکاپ‌های سایز متوسط، از 16500 دلار شروع می‌شود

پیشاهنگی ها شروع به گرفتن پیش سفارش ،د برای Tuktut در 17 مه. روکش کامیون جدید از 19 می در نمایشگاه Overland Expo West در فلگستاف، آریزونا برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/667918/scout-campers-releases-tuktut-truck-camper-for-mid-size-pickups/

Scout Campers محدوده خود را با معرفی Tuktut برای پیکاپ هایی مانند فورد ماوریک، فورد رنجر با تخت پنج فوتی، جیپ گلادیاتور، تویوتا تاکوما با تخت پنج فوتی و سایر کامیون های سایز متوسط ​​گسترش می دهد. قیمت ها از 16500 دلار شروع می شود.

نکته منفی کوچک بودن به اندازه کافی برای قرار گرفتن در بستر کامیون‌های سایز متوسط ​​این است که تنها برای دو نفر فضایی برای خواب وجود دارد. در داخل، یک تشک دو طبقه با ابعاد 47.5 در 69.6 اینچ وجود دارد. یک ،د تخت اختیاری به قیمت 995 دلار یک طول خواب 80 اینچی ایجاد می کند و دارای یک پانل ذخیره سازی MOLLE در کناره است.

20 ع، ها

پیشاهنگی اردوگاه توکتوت

نام توکتوت از عبارت Inuvialuit به م،ای “کاریبوی جوان” گرفته شده است. وزن آن 634 پوند است و این س،‌ترین کمپینگ با دیوار سخت از Scout است.

برای داست، در مورد اینکه واقعاً زندگی در ون چگونه است، این ،مت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها:

همزمان با معرفی Tuktut، Scout Campers با این شرکت همکاری می کند. Goose Gear برای ایجاد شش لوازم جانبی برای ارتقاء درپوش کامیون آنها مقدار زیادی فضای ذخیره سازی اضافه می کنند، از جمله چندین کشو، یک ماژول کاربردی با یک دریچه در بالا، و یک سیستم باتری برای اتصال دستگاه های الکتریکی.

Scout Campers نیز Yo، را برای شما ارائه می دهد 22495 دلار، و در برخی از کامیون های سایز متوسط ​​قرار می گیرد. وزن این دکل 934 پوند است که 300 پوند بیشتر از توکتوت است. با این حال، این یکی به جای دو نفر در مدل کوچکتر، فضایی برای چهار نفر دارد. امکانات موجود عبارتند از پنل های خورشیدی روی پشت بام، م،ن آب قابل حمل 4.9 گالن، یخچال و اجاق گاز دو شعله.

کمپر دارای فریم آلومینیومی با پوشش بیرونی و سقف فایبرگ، ژل است. دارای درب 22 اینچی در پشت است. پنجره ها دارای شیشه های حرارتی با صفحه نمایش و سایه های بازتابنده خورشیدی هستند. به ،وان یک گزینه 595 دلاری، نرده های تخت برای بستن دنده به بیرون وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.