کن بلاک در 55 سالگی مرد

انجمن رالی آمریکا نیز در اینستاگرام تسلیت گفت. لوسی همسر بلاک ع، 43، شماره مسابقه معروف بلاک را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد.

بلاک یک استعداد واقعا تکرار نشدنی، ورزشکاری بود که روی اسکیت بورد، اس،رد و موتور سیکلت و همچنین پشت فرمان ماشین های رالی مسابقه می داد. زیاد Motor1.com خوانندگان بدون شک با بلاک از طریق ویدیوهای منحصر به فرد Gymkhana او که به سال 2008 بازمی گردد، مواجه شدند.

بلاک اخیراً با آئودی همکاری کرد و مستقیماً با مهندسان آلم، برای ساخت S1 Hoonitron تمام الکتریکی همکاری کرد. بلاک با الهام از آئودی S1 کواترو افسانه ای، اخیراً آن را در آ،ین مجموعه ویدیویی Gymkhana خود در ، وگاس رانندگی کرده است.

از بلاک، همسرش لوسی و سه فرزندشان به یادگار مانده است.

با توجه به پست در هونیگان ها حساب کاربری اینستاگرام، راننده رالی و کارآفرین کن بلاک در یک تصادف ماشین برفی جان خود را از دست داد. ماهیت حادثه مشخص نیست. بلوک 55 ساله بود.

در دهه گذشته، Block با نام تجاری Hoonigan خود داستان موفقیت مشابهی داشت، که ویدیوهای بدلکاری وحشی، بازاریابی هوشمندانه و عشق به مسابقه را به یک نیروی تجاری و بازاریابی ،یب کرد.

با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، این داستان در حال توسعه را به روز خواهیم کرد.




منبع: https://www.motor1.com/news/629098/ken-block-dead-55/در اطلاعیه ای کوتاه، هونیگان ها تیم فقط آن بلوک را بیان می‌کند که “در یک تصادف ماشین برفی درگذشته است”، با درخواست احترام به حریم خصوصی خانواده در زم، که بدون شک زمان سختی خواهد بود.

اما بلاک شاید حتی به ،وان یک تاجر و کارآفرین استعداد بیشتری داشت. بلاک به همراه دیمون وی (یک دوست دانشگاهی) شرکتی را تأسیس کرد که در اوایل دهه 1990 به برند DC S،es تبدیل شد. این برند در دهه آینده به سرعت رشد کرد، درست زم، که فرهنگ اسکیت شروع به آتش گرفتن کرد، وارد عرصه زیتگیست شد و به سوق دادن بلاک به سمت شهرت و فرصت بیشتر کمک کرد.

موفقیت بلاک در رالی استیج کمتر شناخته شده بود. او با ورود به مسابقات قهرم، رالی آمریکا در سنی که بسیاری از رانندگان بازنشسته می شوند، برای چندین فصل موفق مبارزات انتخاباتی کرد. این دستاوردها باعث شد تا او رویدادهای انتخابی WRC را با فورد اجرا کند. سال گذشته، دخترش لیا و همسرش لوسی در مسابقات منتخب انجمن رالی آمریکا با او رقابت ،د.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.