کیا اذعان می کند که پلاگین هیبریدی ها فروش سختی دارند

نمای عقب کیا سورنتو PHEV 2022

اما هی، آیا این بدان م،است که کیا مدل های هیب، پلاگین خود را متوقف خواهد کرد؟ خب نه. در استرالیا، تنها وسیله نقلیه این برند با دوشاخه سورنتو PHEV است اما در ایالات متحده، Niro PHEV و Sportage PHEV نیز وجود دارد. برای مدل سال 2023، اولی از 35035 دلار شروع می شود، در حالی که مدل دوم حداقل 39785 دلار را به شما بازگرداند. در همین حال، سورنتو PHEV از بیش از 51000 دلار شروع می شود.

نوربیاتو گفت: “من شخصاً معتقدم که فروش این مفهوم دشوار است.” من فکر نمی کنم مصرف کننده آن را درک کند. هیچ ، از نقطه نظر OEM حجم حیاتی برای آموزش در مورد آن را ندارد. همیشه چنین خط تولید منشعبی وجود داشته است و هیچ ، آن عرضه را برای انجام آن کار که باید با صنایع انجام دهد، ندارد.»


منبع: https://www.motor1.com/news/671607/kia-admits-phevs-tough-sell/

کیا در حال حاضر برخی از رقابتی ترین خودروهای الکتریکی موجود در بازار را تولید می کند. EV6 و Niro EV را می‌توان تنها آغاز در نظر گرفت، زیرا این خودروساز متعهد شده است که تا پایان دهه جاری حداقل 18 میلیارد دلار (همراه با هیوندای) در تبدیل خود به یک برند الکتریکی EV سرمایه‌گذاری کند. پلاگین هیب، های این برند نیز بد نیستند، اما به نظر می رسد حتی کیا نیز به فناوری PHEV اعتقادی ندارد.

جدیدترین کیا در جلوی خودروهای برقی چیست؟ EV9 اولین بار در اوایل آوریل امسال در ایالات متحده عرضه شد و سال آینده در گرجستان تولید خواهد شد. اما قبل از آن، این مدل باید در سه ماهه پای، سال جاری در ایالات متحده به فروش برسد، که احتمالاً به این م،ی است که نمونه های اولیه از کره ج،ی وارد خواهند شد.

این ممکن است کمی متناقض به نظر برسد، اما یکی از مدیران سازنده برای بازار استرالیا اخیرا اذعان کرده است که PHEV ها آنقدرها هم عالی نیستند. یا، بهتر است بگوییم، فروش هیبریدهای پلاگین دشوار است زیرا مشتریان ماهیت آنها را درک نمی کنند. این چیزی است که مدیر کل بازاریابی کیا استرالیا، دین نوربیاتو به آن گفته است CarExpert در یک مصاحبه اخیر، همچنین اعتراف به PHEV ها یک فناوری بن بست است.

4 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.