کیت هندلینگ مسابقه Manthey برای پورشه 718 GT4 RS 54000 دلار قیمت دارد

کیت هندلینگ مسابقه Manthey برای پورشه 718 GT4 RS 54000 دلار قیمت دارد

اگر بیشتر از پورشه 718 کیمن GT4 RS خود می خواهید، باید به Manthey Racing مراجعه کنید. این فروشگاه مستقر در نوربرگ رینگ، یکی از زیرمجموعه‌های پورشه، اتومبیل‌های مسابقه‌ای را اداره می‌کند، اما کارهای توسعه‌ای نیز روی خودروهای جاده‌ای خود انجام می‌دهد. پورشه روز جمعه تایید کرد که کیت هندلینگ Manthey Racing برای 718 Cayman GT4 RS به ایالات متحده می آید و ارزان نخواهد بود.

به طور خاص، 53946 دلار به علاوه هزینه نصب در نمایندگی پورشه مورد تایید Manthey. و اگر می خواهید یک فلپ Gurney فیبر کربنی بزرگتر برای بال عقب و دریچه های کربنی گلگیر جلو داشته باشید، 5890 دلار دیگر اضافه کنید. پول هنگفتی در بالای خودرویی که در حال حاضر دارای MSRP 163650 دلاری است و خودرویی که به طور معمول با قیمتی بالاتر از آن به فروش می رسد.

این کیت شامل کویل اوورهای قابل تنظیم دستی است که جایگزین اجزای تعلیق استوک، سیستم ترمز ارتقا یافته با خطوط فولادی ضد زنگ و لنت های جدید، و آیرودینامیک به شدت اصلاح شده است. شما یک پانل زیر بدنه جلو جدید، هواپیماهای جلوتر از ،تیک های جلو، یک بال عقب بزرگتر و دیسک های هوا برای چرخ های عقب دریافت می کنید. با تنظیم بال روی حدا،ر حمله، نیروی رو به پایین در سرعت 124 مایل در ساعت از 196 پوند به 372 پوند افزایش می یابد.

در Nürburgring Nordschliefe، تمام این تغییرات باعث بهبود شش ث،ه ای در زمان دور می شود. حداقل در دستان راننده کارخانه پورشه، یورگ برگمایستر. مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

با توجه به اینکه کیمن قرار است در آینده ای نه چندان دور تمام الکتریکی شود، 718 GT4 RS MR نسخه نهایی خودروی اسپرت موتور وسط پورشه خواهد بود. به ،وان یادآوری، GT4 RS همان موتور 4.0 لیتری و 9000 دور در دقیقه فلت شش را مانند GT3 دارد، که با سیستم ورودی حواس پرت همراه با کانال هایی که از داخل آن عبور می کنند، کامل می شود. ماشین استاندارد در اطراف یک پیست بد است، بنابراین این باید چیزی بسیار خاص باشد.

ارزش پول؟ حتما برای بعضی ها

منبع: https://www.motor1.com/news/719265/porsche-718-cayman-gt4-rs-manthey-cost/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.