گاراژ نقره ای داست، موضوعی از نوآوری و خلاقیت و انکوباتور انگیزه درونی بود.
در ورزش موتوری، پیکان نقره ای مرسدس بنز از طریق مهندسی و طراحی ماهرانه، پیشگام عصر جدیدی از عملکرد بالا بود. تقریباً یک قرن بعد، این روح نوآوری مدلهای جانشین را با همان تعهد به تعالی القا میکند. از فرهنگ خودرو گرفته تا هنر و طراحی، نقره به م،ای س،ی، آزادی، سرعت و وضوح است. این نشاندهنده خونسردی و محفوظ است – ایجاد فضایی برای ردپای شخصی که فضا را پر از زندگی میکند – و مورد علاقه اندی وارهول بود، که در دوران نقرهای او شاهد خلق قطعات نمادین در کارخانه افسانهای او بود، پاتوقی شیک برای خلاقان از همه نوع.
جنبه گاراژ تماماً در مورد خاستگاه های مردمی نوآوری بود، استفاده از روح زیتگیست برای حل چالش ها و مجسمه سازی آینده. از شرکتهای بزرگ فناوری که در یک گاراژ متولد شدند (همراه با دایم،، که مقر اولیهاش یک خانه باغ بود) تا گروههای موسیقی گاراژی که موسیقی ساده و صادقانه میسازند، گاراژ توتمی از اصالت، خلاقیت و آیندهنگر است. بنابراین این ،یب ارزشهای آزادی و باز بودن نقره را در بر میگیرد و در عین حال روح نوآوری و خوشبینی سازنده گاراژ را در بر میگیرد.
اولین کمپین شامل همکاری و خلق مش، با Studio of Wonders بود، آزمایشگاه تجربه تعاملی تحسین شده در برلین، که تم کلی را به بی،ه های بصری تعاملی ترجمه کرد، جایی که بازدیدکنندگان می توانستند در لحظات خیره کننده زندگی کنند و خود بخشی از طراحی صحنه شوند. این چشم انداز ایجاد فضایی برای مخاطبان متنوع و توانمندسازی بازدیدکنندگان بود تا کنجکاوی خود را از طریق لنز دوربین خود دنبال کنند.
گاراژ نقره ای در استودیو Odeonsplatz توسط مرسدس بنز.
منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/studio-odeonsplatz/campaigns/silver-garage/