گروه فولکس واگن به لیست برندهایی پیوست که تبلیغات توییتر را متوقف می کنند

چند روز پس از اینکه ماسک به ،وان “Chief Twit” تبدیل شد، جنرال موتورز همچنین اعلام کرد که تبلیغات پولی توییتر خود را در حالی که مسیر پلتفرم تحت مدیریت جدید را ارزیابی می کند، متوقف می کند. تعامل این شرکت با مشتریانش در توییتر همچنان ادامه خواهد داشت.

فول، واگن در بی،ه ای اعلام کرد: «ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و بسته به تحولات آن در مورد گام های بعدی تصمیم خواهیم گرفت. رویترز.

گروه فول، واگن جدیدترین شرکت خودروسازی است که پس از تصاحب توییتر توسط مدیرعامل تسلا، حرکتی را انجام داده و به برندهای خود می‌گوید تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کنند. رویترز.

تنها یک هفته از زم، که ایلان ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت و مدیران ارشد را در این فرآیند برکنار کرد، می گذرد. ماسک امسال پلتفرم رسانه های اجتماعی را تصاحب کرد و طبیعتاً شرکت های خودروسازی که در توییتر نیز حضور دارند، قبلاً به این اقدام واکنش نشان داده اند.

2021 فول، واگن ID.4 بیرونی AWD

آئودی آمریکا، واحد آئودی، یک برند گروه فول،‌واگن، اعلام کرد که یک روز قبل از بی،ه گروه فول،‌واگن، تبلیغات پولی خود را در توییتر متوقف کرده است. رویترز گزارش داد که آئودی آمریکا “به ارزیابی وضعیت ادامه خواهد داد.”

از سوی دیگر، فورد تایید کرد که تبلیغات در توییتر را حتی قبل از تصاحب ماسک متوقف کرده است. از سوی دیگر، فیسکر حرکت سخت تری را انجام داد و مالک و مدیرعامل به محض انتشار اخبار مربوط به ماسک و توییتر در آوریل سال جاری، حساب توییتر خود را حذف ،د. سیتروئن واکنش خود را به ش،ت ماسک-تویتر از طریق یک توییت تک لاین نشان داد.


منبع: https://www.motor1.com/news/620232/volkswagen-group-pauses-twitter-advertising/

48 ع، ها

تا به امروز، برندهای زیر مجموعه فول، واگن عبارتند از: فول، واگن (خودروهای سواری)، خودروهای تجاری فول، واگن، اشکودا، سئات، کوپرا، آئودی، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و دوکاتی. گروه فول،‌واگن همچنین چندین شرکت تابعه مانند بوگاتی ریماک دارد، اما ما شک داریم که خودروساز توقف موقت تبلیغات توییتر را برای آن شرکت‌ها اعمال کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.