گزارش: مدیر عامل سابق پورشه ایالات متحده ممکن است به ریوین برود

هفته گذشته، گرونر پس از اینکه کمتر از سه سال پیش این کار را به دست آورد، پورشه ایالات متحده آمریکا را «به درخواست خود» ، کرد و تجارت آمریکایی سازنده خودروهای اسپورت آلم، را از طریق همه‌گیری هدایت کرد و همچنین این برند را در مسیر رسیدن به رکورد فروش در سال جاری قرار داد. با انتظار می رود که فروشندگان 80000 دستگاه را در سال آینده جابجا کنند – افزایشی نزدیک به 15 درصد نسبت به سال 2022.

کیل گرونر در پستی در لینکدین که ،وج خود از پورشه را اعلام کرد، گفت که با وجود داشتن تیمی عالی، برندی عالی و محصولات عالی در زم، که در مارکت آلمان کار می کرد، گاهی اوقات کوه جدیدی برای بالا رفتن وجود دارد و به این امکان اشاره کرد. از شروع یک مسیر شغلی سخت تر از همیشه

اگر این گزارش صحت داشته باشد، مدیر ارشد سابق پورشه ایالات متحده آمریکا احتمالاً دستانش را در Rivian پر خواهد کرد و می بیند که چگونه سازنده خودروهای برقی مستقر در کالیفرنیا در حال تلاش برای راه اندازی میلیاردها دلار است. پلت فرم جدید خودرو R2و همچنین پایه گذاری یک مرکز مونتاژ دوم در نزدیکی آتلانتا، که مکمل کارخانه فعلی در نرمال، ایلینوی خواهد بود.

36 ع، ها

گرونر قبل از خدمت به ،وان مدیرعامل در سمت ایالات متحده، از سال 2010 معاون بازاریابی شرکت مادر Porsche AG بود و قبل از آن سمت مدیر استراتژی در مرسدس بنز کارز را بر عهده داشت.

طبق گزارش ها، کیل گرونر، مدیر اجرایی سابق پورشه کارز آمریکای شمالی، در نقشی نامشخص به استارت آپ خودروهای الکتریکی Rivian خواهد پیوست. اخبار خودرو اروپا، به نقل از منابع آگاه.

قطب نما ریویان R1T زرد

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در این مورد بد،م، بنابراین به بخش نظرات زیر سر بزنید تا نظرات خود را به ما بگویید.


منبع: https://www.motor1.com/news/677066/porsche-usa-ex-ceo-heading-to-rivian-report/

سازنده R1T، R1S، و آمازون Electric Delivery Van (EDV) در سه ماهه اول 1.35 میلیارد دلار ضرر داشته است در این سال در حالی که درآمد بالغ بر 661 میلیون دلار بوده است.

ایوان دروری، مدیر بینش ادموندز برای اخبار خودرو، گفت: «داشتن یک کهنه کار باتجربه خودرو با دانش صمیمی از فروش محصولات سطح بالا، معجزه ای برای برند ایجاد می کند.

در حالی که بعید است مدیر عامل سابق پورشه ایالات متحده جایگزین بنیانگذار ریوین و رئیس هیونکو آر جی اسکارینگ شود، اما جذب یک مدیر ارشد از نامی نمادین مانند پورشه، اعتباری برای سازنده آمریکایی خودروهای برقی که در حال حاضر پیکاپ تمام برقی R1T و R1S بدون آلایندگی را می فروشد، به ارمغان خواهد آورد. SUV که هر دوی آنها دارای قیمت اولیه بیش از 70000 دلار هستند و آنها را در ،مت بالای بازار قرار می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.